24h購物| | PChome| 登入
2007-06-28 15:39:21| 人氣345| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

艾薇兒 女朋友 中音歌詞(附MV)

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

艾薇兒-The Best Damn Thing

1.Girlfriend

Hey hey You you
I don’t like your girlfriend
我不喜歡你女朋友

No way No way
I think you need a new one
你需要一個新的

Hey hey you you
I could be your girlfriend
我可能會是你女朋友

Hey hey You you
I know that you like me
我知道你喜歡我

No way No way
You know it’s not a secret
不是一個秘密

Hey hey You you
I want to be your girlfriend
我要當你的女朋友

You’re so fun I want you mine you’re so delicious
你是那麼的風趣 我希望你是我的 你如此的誘人

I think about you all the time you’re so addictive
我無時無刻都想著你 你讓我上了癮

Don’t you know what I can do to make you feel alright
難道你不知道我會怎樣來討你歡心嗎

Don’t pretend I think you know I’m damn precious
不要假裝 你知道我是多麼珍貴

And hell yeah I’m the mother*****in’ princess
對我就是那個他媽的公主

I can tell you like me too and you know I’m right
我確定你喜歡我 你也知道我是對的

She’s like so whatever
她看起來似乎不在乎這段感情

You can do so much better
你可以讓事情不要那麼複雜

I think we should get together now
我認為我們現在就該在一起

And that’s what everyone’s talking about
這也是現在大家的話題

I can see the way I see the way you look at me
我看得見 看得見你偷喵我的眼神

And even when you look away I know you think of me
就算你假裝不在意 我也知道你滿腦子想的也是我

I know you talk about me all the time again and again
我知道你一次又一次的討論我

So come over here and tell me what I wanna hear
所以趕快過來 跟我說一些我想聽的話

Better yet make your girlfriend disappear
但最好能先讓你女朋友消失

I don’t want to hear you say her name ever again
我不想聽你再說一次她的名子

Cause she’s like so whatever
因為她看起來似乎不在乎這段感情

You can do so much better
你可以讓事情不要那麼複雜

I think we should get together now
我認為我們現在就該在一起

And that’s what everyone’s talking about
這也是現在大家的話題

In a second you’ll be wrapped around my finger
下一秒鐘 我就要把你抓在手中

Cause I can cause I can do it better
因為我一定可以做的比她更好

There’s no other so whan’s it gonna sink in
已經沒人了 你還在等什麼

She’s so stupid what the hell were you thinking
她是個傻瓜 根本不懂你要的

資料出處:知識+

MV:http://www.youtube.com/watch?v=nH5d8NtfMZc

裡面有出現髒話,總覺得外國音樂裡面出現髒話的很自然,外國那種較開放的風格我真的挺喜歡的

之前好像在知識+看到有人說羅百吉的歌很變態,但有人說外國人更猛,跟外國人比起來,羅百吉只是小兒科罷了之類的話。有點同意XD

最近在【V】台聽那個嘻哈寶典裡面歌曲的MV,是女生的歌吧,有Fuck you的音......|||(可是沒字幕,可能是我聽錯也可能是音一樣但意義不同)但那嘻哈寶典,又是外國人,出現這詞好像也不值德驚訝XD

台長: 丸井奈★奈.Lawliet
人氣(345) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 偶像後援(藝人、後援會) | 個人分類: 好聽﹋歌詞 .ˇ. |
此分類下一篇:七彩棒棒堂改編《腐界要入侵》
此分類上一篇:艾薇兒 從你離開後 中音歌詞(附MV)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文