24h購物| | PChome| 登入
2003-10-03 21:36:45| 人氣22| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

3 Oct 03 Friday

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日,係一個好特別既日子...
查實都係冇咩別, 只係同平時唔係好同姐...
10月3日,係我校學生會既投票日,亦都係我最後做Prefect既日子...
今日On Duty,冇咩感覺,可能自己都唔太Like做prefect,但係都想好頭好尾,所以今日都好準時咁返到學!
咁岩今日又係投票日,我On duty既位岩岩係正到果到,一早已經畀佢地D大聲公,鼓,show擾,嘈到我想打人啦!!!所以我決定左唔投佢地票!!!哼哼,咁嘈丫!
雖然我冇盡我學生責任,但係呢個完全係我既冇聲抗義囉!
講番今日prefect last day,查實真係冇咩大感足家!我從來都唔覺得自己似係一個prefect, 叫我做學長, 畀榜樣人地, 邊有呀...根本自己由頭到尾都係糊混緊,見人抄功課,"one eye open, one eye close"啦!自己都係咁,點好意思捉人呀! 見人食野, 睇下咩情況啦, 糖我平時都唔會捉, 睇心情啦~但係果D狼到攞糯米雞既人,唔摘佢名都唔得,把鬼火!! 自己講真果句對Prefect Team冇咩歸屬咁,初時入都係因為有雪凝,HENRY係到,我先想做,但係丫,好入唔入,入左一隊我成日講佢是非果個人果team到,簡直係要我死啦!~~忍到成年,鬆晒!唉...1年啦,足足對果條友一年...好辛苦呀!雪凝姐,多謝你得閒果時聽我講佢是非!

今日上堂,好攞命呀,一個上就,3個Test + Dictation一齊黎, 打晒杖咁!唉,都算係咁啦!我估都不過不失...都好

放學,勁開心呀,見到FEBE呀,哈哈,好耐冇見啦!
我地一齊去左西田食野,睇書,呵呵,好開心呀, 可惜丫,佢要去練footdrill,我又要補習,我地好見面冇耐就散啦!

台長: 包包
人氣(22) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文