24h購物| | PChome| 登入
2004-08-20 13:07:34| 人氣79| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

20 Aug...IVE果然識貨[update]

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

琴曰EMAIL驚雲,今日總於一一解開...
IVE要我啦~
我開ACCOUNT果時.仲緊張過上年打電話去問1st aid,...
呀!等左9日,驚左成個禮拜,.總於唔使左怕冇得開學嚕!!!
雖然唔係9月1日返學,但係都好...
有得讀我鐘意既科,係人生一大樂事!
同埋...我又係係沙田到讀呀!!!沙田呀,又唔使搭車返學呢個先最正!!
仲可以周不時約下家姐,蘇記同學仔,又可以走去搵下芘芘(芘芘,我同你又近一步啦)仲有,原來果到好近火炭火車站家,我仲有2堂AAEP可以唔使行返去沙田到搭!哈哈哈
不過,D人話入到去好易學壞,因為入面都冇咩disipine,好似大學咁好FREE,
所以好擔心自己會學壞!如果你地見到個貨不對版既包包.記著投訴我!。_。

High Diploma/Diploma in Design (Subject Group)...
Year 1要讀12科書,咩都要讀,就好似八爪魚咁!
之後Year 2開始,就要擇專科黎修,...
如果可以,我梗係想擇Interior and Environmental Design la
Pro呀嘛!自己又鍾意呢!
不過,都係要睇下呢年既表現啦!話唔定,到時更有D吸引我去讀家呢!
^^

好,去同家姐買書+幫手野先,返來左打

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

一開波,幫手去交野,只不過自己太醒啦,完全冇左LUNCH時間呢回事,結果去到要等左陣,之後就走去左商務同家姐買書~~WOW~正!...佢買左套Princess Diary呀!哈哈哈!!不錯!!同埋我撞到JOY,肥智同埋樂MING呢~哈哈,結果我同肥智都係做左校友,...^^咁我地左去左大眾睇書...行行下就番屋企!
係返屋企途中,撞到304邦邦呀!!!!!!!HIGH爆!變左ROCK友LOOK喎!哈哈
好掛著佢呀,唔係佢拍下我都唔認得佢...
返到屋企,大伯娘打左個電話黎問候,...
仲有.....哈哈...好多好多
不過唔打...呵呵呵呵呵

台長: 包包
人氣(79) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文