24h購物| | PChome| 登入
2004-06-23 20:07:19| 人氣50| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

23th June..好累既一天

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

琴日已經2230訓左...好累!
今日訓到1200.......
自己都覺得好過分!
唉..........
但係訓左咁多個鐘,都係覺得好累咁,真係有D問題
自己好似開始作病作病咁........
好驚~唔係真係考試唔出病,考完就大病呀?!...

今日係到真真正正咁睇份AAEP既app.form
D英文,鬼咁細隻,睇得好辛苦!
呀~要作一個短既essay呀!~
本來諗家啦~但係諗諗下...又係到搞下D無聊野,又走去睇下電視,又係到幫人搵下D名勝...最後我都係冇作過文.........

噢,係呀!今日同呀wan nok him chat 過...
佢今日仲係roma,聽日就去Greece啦~!~
呀!~真好!雖然我想征服中國左征服歐州...但係,...
歐州真係好正呀!!!!!!!
但係又唔係好想好似WNH咁,去到果D view sports,但因為入場費貴又入唔到去,
我覺得有D浪費~~~~~
上帝呀!!可唔可以畀我出年中一次六合彩,去左歐遊先呀!哈哈(just kidding)

仲有,今日同左一個knl wing既cadet chat過,佢同我講佢有機JN First in Class呀!係就真係高興呀~!1st in class喎!佢恨左好耐家啦!~佢話佢呀SIR收風講佢知的!~呀!
係就快D出啦!~唔好畀人估估下~呢段時間好難受家!仲咩我地NT考左咁耐都未知result家?!Officer果邊又好似密不透風咁~生死未卜.油燃盡!唉!
我都想快D出JN呀!!!廿八呀廿八~~你快D出啦!咁廿九先可以出!

仲有.....岩岩先知...........
Dr the Honourable David Chu<---呢個飛天豬,原來關我地ACC事家~~~~
好驚!~~~~~~~~

台長: 包包
人氣(50) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文