24h購物| | PChome| 登入
2005-04-21 23:08:31| 人氣51| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

十二碼

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

十二碼

剛剛的星期日
我參加了一場足球比賽

是項賽事係一年一度既伊利莎佰盃
即係一個淘汰制的七人足球賽

我同我一向踢開既波友組左隊波,名為”自由行”
個名的而且確有點7,勿見怪

講番場波
我地既對手係一班外科手術醫生
佢地雖然係一班高等人
可是皮氣卻很差
不是亂叫就係問候老母
而且個個體型都好大件
真係唔易踢

始終我地實力較遜
所以全場都處捱打狀態
上下半場共70分鐘既賽事
都嘗算踢得唔錯
可以守得住
零比零完場

由於係和局
相信大家都知道下一個環節就係緊張刺激既12碼了

每隊派3人主射
唔知好彩定係唔好彩
我被隊友委以重任
負責做己隊最後一輪的”賄”子手

射十二碼的壓力真係好大好大
平時射波就砰砰聲
但係一射十二碼就…..
因為又要諗射邊
又驚飛機
又驚撻Q
射失既話就真係敗家仔……

射前一刻
真係太多野驚驚了…..

身處於高壓力既我
衝向皮球勁揪……..

GOAL!!!!!!!!!!!
真係一額汗!!!
入了

我隊進級四強!!!!

今次既經歷
又令我成長了呢!!

下次場波會在五月頭踢
希望可以再勝啦!!

(圖為當日比賽的場地,有豪宅又有全海景,正!!)

台長: BOYANSUNG
人氣(51) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文