24h購物| | PChome| 登入
2004-06-19 23:24:38| 人氣71| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

英語精神食糧

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台


今日一早起床當然係去應考 TOEIC 托益試
考完後
覺得好好彩
真係無想像中咁難
唔知係自己英文勁左定係上天保佑...

雖然覺得不太難
但係都無乜信心可以socerd到80%以上
七十幾都得吧..

諗番這個test之前真係無乜準備
都係以一個輕鬆既心情迎接佢

依幾日唯一做既都係睇下英文書
其實自考完試起都有睇英文書既習慣
睇既當然係d好易明,好白痴那些
近幾日就睇緊圖中的那本
rich dad and poor dad
睇這本書原因係一直都知這本係一本好famous既書
上埋之前個財務workshop
就更加堅定了我要睇這本書了
這本書的確很有意義(我個人應為)
不消幾天
我都係得閒睇下,都已經睇左成半本,百幾頁了

本書的確唔錯
大家都不妨一看(可以問我ga,好似之前我介紹比大家本"who move my cheese",candy都問我借黎睇過,今次這本更正呢~)
佢會給大家理財及對money既觀念定必有所改變
畢竟這本書算係全球最佳銷量讀物之一
唔係羊群心理
你睇過就知

讀書學野之餘又可以加強自己既英文水平
真係人生一樂也!!

好過上英文堂啦~

台長: BOYANSUNG
人氣(71) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 消費情報(網拍、網購、買賣)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文