24h購物| | PChome| 登入
2004-06-13 19:23:00| 人氣118| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

理財Workshop

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

昨日星期六
當然又係Morning of soccer la!!
踢完一場狂晒既球賽後
下午番左學校上番青雲路同學會攪既workshop的第二堂—理財篇
晚上當然就係打跆拳啦!!
請番個workshop 先
今次既speaker係啊全
佢都係poly既畢業生,出黎社會打滾了四五年
佢亦係第一屆既青雲路畢業生
所以係我既大師兄

在短短4,5個鐘既理財篇workshop中
佢教懂了我們很多基礎既慨理財,投資慨念
e.g. stock, fund, 債券, 外幣等…..
亦給了很多關於理財方面既suggestion比我地d畢業生

此堂可算獲益不少
如之前我都說過
人既智識係要滾出來的
望我可以有更多機會
番多點類似咁有趣味同meaning既workshop
知多點
識多一點點!!


圖為我同我好尊敬既啊全的合照
佢的而且確有很多我值得學習既地方!

台長: BOYANSUNG
人氣(118) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文