24h購物| | PChome| 登入
2004-04-16 01:38:33| 人氣101| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

DiE HaRd??

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台


今日完成左個大test
算係咁啦

諗住可以開開心心過番晚
雖然重有好多野就黎要交...

可惜
今日黃昏接到了一個令我好...
令我好憂心既電話

就係我同班同學打比我
話比我聽之前英文試ielts既成績出左
問我考成點
不過我要19號先知result...

佢話比我聽
佢同同班幾個同學仔都考得唔好
佢話我地那份writing倦好難...
所以拉低晒d分...
我都知啦
全球一體化既題目
唔難就有鬼...

公認全班英文差不多最差的我
雖然之前好努力咁樣study english...
不過,我諗我都係3長褲短ga la

希望衰得黎唔好真係出唔到街啦
令我諗起了布斯韋利士既Die hard
唔好叫我做男主角啦!!

台長: BOYANSUNG
人氣(101) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文