24h購物| | PChome| 登入
2004-03-28 01:33:29| 人氣150| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

I can't STOP!!

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台


眨十幾下眼
考成日既ielts話咁快就過左
今日一早連坐3個鐘
一口氣考
reading
listening
同埋writing

頂佢個肺
平時d exercis咁鬼淺
攪到今日個test深少少就成個人直左
esp. listening
平時講到好似個老到唔識行既阿婆咁
不過真既test就係一個年青人咁跑得勁快
完全好難跟
reading都無乜野
writing就慘了
要作一些關於全球化既野
WA!!!足球化或者電汽化火車我都識…全球化就…

oral都唔係咁如意
咁多題目唔重
偏偏要我講my favourite newspaper and 刊物...
救命!!

之前我真係好用功咁樣去train我既poor english
雖然唔知個turn out係點
我都盡左力
都對得住良心
whatever the result
I have already given my best
I have no any regrets.
好似 William hung tim
haha!

雖然英文試已過
不過我係唔會放棄我既英文計劃
我要keep on learning english
至少黎緊4月既inspector test
有一part重difficult既英文task
我一定要裝備好自己
努力勇敢面對接踵而來既挑戰!

I am the best
I am the best
I am the best for PCMS!!

PCMS is Pui Ching Middle School
the slogan above is learnt from my school when I was very young:>

台長: BOYANSUNG
人氣(150) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文