24h購物| | PChome| 登入
2004-03-09 23:15:06| 人氣150| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

Who moved my 知屎??

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

依排好比心機學英文
好似d中學生咁

理所當然會reading 下啦
之前睇完一本專講偉人既speech既書(secondary school level)

依兩日睇另一本,就係好出名既
Who Moved My Cheese?
誰偷走我的乳酪?

用左唔洗兩日,就花費了我$70大元的書看完了..
不過唔緊要
因為我學到英文之餘
亦學了很多道理

不過這書的英文好淺
基乎完全唔洗查字典
而d道理亦係眾所周知
app唔apply到又係另一回事...

anyway
唔好講衰野住
少批評ma~

本書最impress我係好多時都會用一被既篇幅
去唯下一個問題
又或是一句精句
讓讀者我們思考

真係唔錯的
版權問題
容許我只節錄其中三句
我最喜愛的
亦希望大家會鐘意.....

1)
話說某故事人物,死到臨頭都唔肯改變,硬頸非常...

If You Do Not Change, You Can Become Extinct

2)
某故事人物開頭唔肯變,後來都係因為無何奈何,才願意作出轉變,可惜遲了一步,結果.....

The Quicker You Let Go of Old Cheese, The Sooner You Find New Cheese.

3)
有時少少的變化,就是大變化的先兆...

Noticing Small Changes Early Helps You Adapt To The Bigger Changes That Are To Come.


Cheese= whether it is a job, a relationship, money, a big house, freedom, health, recognition, spiritual peace or even an activity like jogging or golf....

希望大家明白我以上3句精華的意思
=======================================================================
睇完這本書後
雖然覺得好難apply
不過都體會到唔少既野
對人生係有用的

有時change係好的
但是人卻是甘於現狀
亦唔識居安思危
此仍人之常情

change係一定要
視乎要轉些甚麼
Better Late Than Never
遲轉好過無轉

朋友
你說對嗎?

p.s
想問我這本書既話
隨時歡迎的:>

台長: BOYANSUNG
人氣(150) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文