24h購物| | PChome| 登入
2006-04-03 19:32:13| 人氣59| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

酒樓仔感言

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

我只係得中學畢業 所以我自己就搵左既第一份工 酒樓既侍應生 其實一個酒樓

既侍應生 原來並唔係想像中咁 只係每日傳下點心 幫客落單跟結賑找續 更多

更多的 如一場飲宴既開始直至結束既人手安排 起菜次序 菜式分配 更換或

收拾碗筷 後來我知道 這就是飲食管理既基本係個度同我一齊工作既同事 就是

在平日大家眼中會搶走本地人飯碗既人--- 外勞 無可否認 當時我看不起他們

覺得他們每日營役 都唔會有好結果 冇理想 冇前途 冇希望 為乜呢?呢份工對我

黎講係唔會做過世 但係佢地咁勤力 曾經同佢地一齊出街亦被人認定為外勞睇唔

起我地 仲話我地點樣點樣爭本地人飯碗 為乜? 睇住佢地做錯小小野就比經理用

粗口罵到狗血淋頭 都要唯唯諾諾認錯 又要忍住眼淚 但係又要流出黎 薪金仲

要比我剛入黎既o靚仔小一半 我真係諗唔明係呢種 本地和外地工人之間有甚麼

公平保障可言? 換轉本地人收咁少人工 工時長 又要受埋d咁既氣 我想呢份工唔

會有本地人做 然而 透過同佢地一齊工作 一齊受經理責難 慢慢地我領略到做工作

時應有既熱情 亦開始認識他們的想法 雖然他們的熱情是現實 要能忍 要寄錢回

鄉養家 要儲錢回鄉起屋 搞小生意 能捱到一個小部長 己經是非常了不起

因為佢地並唔係有學識既人 佢地好錫我 因為佢地會話比我知點樣做手勢先至快

靚正 教我個陣仲會鬧我 因為恨鐵不成鋼 係佢地身上 我亦學到平凡是福呢個

道理 可惜我卻忘記了....

在這裏工作 因為有可怕既經理 所以不得不激起自己既潛能

完成一場飲宴 不論是一圍還是八十圍

長達二小時既激鬥裏面 就是我所享受到至高無上的人生

台長: 鈴蘭
人氣(59) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文