24h購物| | PChome| 登入
2004-02-07 01:17:09| 人氣34| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

上網

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日一早起身都過得幾好,返到學校就要當值,我諗住四十分返到學校都係最早嗰個唻嫁啦,點知有一位人士仲早過我.攪到我諗住可以有免費野飲tim,咁都算啦,我都唔係為左le d事而咁早返到.我見咁凍,咁我咪諗住座係度check人地d體温表就算囉.但點知仲衰,攪到我之後上堂隻眼十分之累.我要係大約二十五分鐘,以我快速ke雙眼係咁睇,係咁睇,真係累到我唔識講,唔係幾個,係成幾百個.仲有一位同學似熟買熟話唔洗,連一張紙都冇就直行直過,我當然唔比佢過,但係當時太多人,睇佢唔住,比佢走左.算,我忍.

今日我有成四堂空堂,真係好,因為我本section c仲未做曬,仲有成十二part啊.我以為自己係做唔曬.但好才得到一位同學我先做得曬,但都係欠一part,因為佢都係無做.咁我緊係再揾人幫手啦.

咁我今次揾咗一個係學校十分之攪笑,風靡全萬千少女,d英文成績都係頭五名ke其中一個.但係佢就係我本嘢寫咗唔想幫我做之類ke說話,我記得佢最後嗰一句係【take tark 你個姨媽洞】,跟住我地成班係到大笑,笑到我肚痛咁掣.笑ke野緊係一浪接一浪,佢原來上緊堂嗰陣幫人補粧,佢一扲出唻比我地一睇~~.

真係笑死,我地以為嗰個人係美國人,點知原來係台灣人陳水扁.真係笑上加笑.之後另一位同學又畫,嗰個陳水扁真係男人中ke潑婦,笑到我唔識企係度.哈哈哈哈~~~

今次le四堂d笑料真係低到爛.之後放學又要守留堂班,開頭係冇乜人.得嗰三個人,真係講都唔信,我初時係好開心,冇人就唔洗咁噪.但係五分鐘後有四個人入左唻,再五分鐘就多八個到啦,其中有一個係成日串我tim(係我守飯ke時候),佢當然仍然發揮佢串人ke本色.內容唔想講>.<.

但係佢個樣又唔錯wo,佢係女仔唻嫁,我放咗之後見到佢企係門口(佢遲到要加時,要去罰企),我同佢同mei佢隔離個fd傾咗佢幾句就走咗,但係都比佢串,好慘~>.<~

跟住返左屋企就上網,睇咗一d幾攪笑ke野,就係我寫左係前面個兩遍文章^^.
又係笑到我肚痛,咁就過咗一啦,真係過得唔錯.

台長: CS
人氣(34) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文