24h購物| | PChome| 登入
2006-04-14 21:06:29| 人氣20| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

一箭穿心,傷心到死

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

唉...往我一心為公司...竟然聽到的人閒言閒語..
我真係什麼事都會同的經理撐到行嗎?你地真係認為佢地個個都係為左公司嗎..
我真係唔明..不論公司忙定唔忙都係霸住晒的crew..點解唔可以好好利用呢..
例如找佢地做的gc或其他野..總好過個個企係到..
唉...算吧..我諗我好快唔洗再受呢的閒言閒語,到時..希望真係有一個知心人
為我講說話..我由始至終點解只有人企係個的經理個面..難道的人什麼都唔理你地
什麼都又得你地既就叫好經理嗎..點解冇人企係我個想一想..到底什麼人先為公司好呢..唉..死心吧..都四年了..什麼都化啦..順其自然吧..
講的開心野先..我今年有得去旅行..不過就辛苦的..但都好..因為可以開心的..玩下..等我唔洗有抑鬱..

台長: 小小怡
人氣(20) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文