24h購物| | PChome| 登入
2006-01-14 10:42:29| 人氣23| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

像我這一種女人

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

為何明知短促的愛 易一點動聽
仍祈求跟我 有日能固定
像猛火般率性 不夠一生盡興
何必准許我蠶蝕你生命

除柔情的手 我甚麼都沒有
如何能跟你 說未來以後
做對輕輕鬆鬆雙親的好朋友
或者比戀愛少一點罪疚

像我這一種女人 學不懂怎快樂
就算簡簡單單幸福的角落 也未尋獲
就算我對你再好 亦會比一張紙更薄
除非一天我可給你快樂
******************************************
點解我會用呢一首去形容我自己呢./.
其實點解你唔信我..為何要我做一的野証明
當我做左呢的野之後..係唔係就代表一切如往?
我做左之後..係唔係代表我認自己做錯丫..?
我根本就冇做錯過野..難道我唔可以有異性朋友嗎?
阿禧、大頭、鄧組長、...等等..唔係我的朋友嗎..?
點解要逼我做一的唔鍾意做既野..都係個句啦..
我只想選一條開心既路行..再者感情既野..一日去到咁
冇得勉強..就算我們分開了..我可以發誓一定唔會因為第3者
只會因為你..我係講真架,我都同你講過..我唔鍾意人唔信我
我好討厭成日吵架..而家你又升左..大家都好忙..你又去
到咁遠番工..你叫我點成日入黎呀..我就算叫你黎等我收工.,.
你都唔會成日黎啦.,,況且..係我腦內..我認為..係要男仔等女仔
邊有女仔等男仔架..都唔mix sence..我開始厭倦我們的關係..
唔係我唔再愛你..點係我認為我忍得你好辛苦..你一的都唔了解
我..一的都唔體諒我..一的都唔遷就我..上一次我都同你講左..
係俾多一次機會大家..而家..你咪又係咁..冇改過..而家唔係
你問我到底需唔需要你..而係我問你..你逼夠我未..我向來都
唔鍾意俾人逼..過往只係我忍..我一直以來以為我忍就可以..
但唔係..我真係唔可以忍..以我既性格..絕對唔會..你如果有
睇我的日記...我好希望你能明我講咩野...咪話而家大家已懷疑
對方..未來點..生活..

台長: 小小怡
人氣(23) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文