24h購物| | PChome| 登入
2005-12-15 22:27:32| 人氣21| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

不開心的人生

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

點解我會講我唔開心..
1/. 我上個星期三先知有麥當勞叔叔黎
我今個星期三就要做..只得我一個人做
我真係好辛苦..有邊一個可以幫我呀..

2/. 我昨日又要去陳溢小學到收訂..成
七千幾蚊..話時話我都好擔心架..但冇
計啦都要頂硬上..我只係叫你地安排一
個人黎接一接我姐..都要咁..仲要串我
我真係認為而家好唔開心..就算我再好
都冇人知道..我真係好灰..每日番工..
個個又話唔開心..個個又話的人衰..唉
你叫我可以點做..眼的的人根本都唔係
做野架..攪到成日的crew冇野食..問心
如果你番11點..到左下午三點都冇人叫
你去吃野..你會點..如果我係個floor
到..我一定唔會令到我的lobby咁唔開
心..好心就學下咩野叫做time control
仲有呀..唔係讀得書叻..職位高就代表
做野一定得..收啦..唉..每日番工就係
咁..就算你同我講一千次、一萬次你好
疼我..咁又點姐..你的人咁對我地的公
關..我就俾心機睇下未來..到時..我知
道..你地先知咩野叫做最好..

台長: 小小怡
人氣(21) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文