24h購物| | PChome| 登入
2010-10-15 00:12:38| 人氣1,491| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

雜想

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

某個程度不是很喜歡別人把我當笨蛋..

好啦.. 是有點反應慢.. 是有點傻傻的..

不過看來很多人都以為是這樣啦..

最近的例子: 叫一個新同事幫我留CSU..CLAMP條FOLEY前HCA才剛倒完尿.

 新同事問我留的份量夠唔夠(通常留到黑線位)..我心諗點解問我GE..莫非唔夠..就問佢係唔係唔夠尿.. 佢話唔係.. GD..我繼續做我手頭上的東西..誰知道..過了一陣子..HCA TURNING..責怪之前的HCA沒把尿袋放尿的扭掣扭好....我心諗無理由..我去CLAMP住條FOLEY前尿袋入邊有D尿..但無漏WO..(除非有人留CSU個陣唔係由我CLAMP住條FOLEY位留啦..而係係尿袋位留..又或者唔夠尿..再由尿袋放D尿混埋一起了事...)

我真的很想說一句.. 留不到不是一件大事...這是誠信的問題...

===================================================

另..其實好朋友的定義是甚麼..

今日放工見到一位我自認為佢是我其中一位好朋友之一的朋友..

因為都有一段日子無見到...當然好興奮.. 誰知道.. 原來有另外一個朋友在等她...一見到那個朋友..她已經迫不急待同我揮手..說真的,有點難受..

這種難受的感覺已經不是第一次..之前有一次是去旅行..之後她男朋友來接..搭同一架車..上了車..她就只顧同男朋友說話..我..只是坐在後面的路人甲....

有異性無人性..我以為接受到..但原來這種程度..我接受不到

 

台長: kelly
人氣(1,491) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文