24h購物| | PChome| 登入
2005-05-22 21:45:34| 人氣19| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

shopi||g*|-|api椰, ,,同家姐子一起

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台









今日我丫媽一早7:30就打俾我家姐叫佢起身喝荼==”當然我地都. ..8:幾去到明星|u*去到排骨都冇得食ge__係咪開門做茶樓嫁??cheap啦*食左好多野丫___我家姐係咁同我講讀書dd野又話唔讀好書會俾人睇死係咁係到話我, ,,又同我講好多道理*(個時我都想哭)走個時我同我丫媽囉餸, ,,好彩冇俾人睇到我aa”(我家姐囉左33條牛仔褲俾我椰”同一件半島ge芝士蛋糕$$$100一件嫁"哇貴到暈丫!!)
  番到屋企我丫媽竟就去海啦__得我家姐同丫康係屋企, ,,佢地叫我開qq黎玩係到係咁串我qq dd人=w=”跟住冇幾耐我地就走啦. ..我同家姐去行街"丫康就番屋企訓覺仔___去到大中我家姐就帶我去xx到睇野”==”唔知有冇人睇到呢??睇到就慘啦. ..佢buy左好多銀$$5幾以上___佢又buy左一對鞋22百幾水(好鬼貴椰*)又buy左一頂好靚靚的傻豹帽 T子(好靚丫我爆|ike丫__)$$22百幾銀貴到暈丫”跟住我地去左izzue到buy左對黄色ge高同"本來想buy一對黄色米奇__我都簡左好耐嫁啦但係我諗. ..我一出旺角我對鞋就一定會鳴租嫁啦___so冇buy___黄色ge高同我都very |ike aa都好靚靚的*$$$33百幾成44百丫"(佢送俾我嫁*)我家姐今日洗左好多好多銀丫___我都好心疼死丫T_T"55幾番屋企啦!!

p.s.好憎你丫丫樂__講完!!我大個有銀我一定會同你一起出街街咩都冇俾銀___我知道我都知道宜家讀書係好重要嫁"但係我做唔到丫"我好開心我有你宜個對我咁好ge家姐(對眼有眼水+im*)|<a"你aa. ..記住一定要健健康康丫*知冇aa>3<鍚爆靚靚家姐仔___”|-|ee

台長: ..`*| //87 []卑㎡
人氣(19) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 工作甘苦(工作心得、創業、求職)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文