24h購物| | PChome| 登入
2006-03-20 00:09:09| 人氣17| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

失眠的睡美人

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

好懶四丫一一本身今日唔想打日記ga
因為唔知打d咩好..唔通又講溫書咁悶咩?
都講得下既一一b
bio溫緊reproduction....
係咁精子卵子+fertilization
O嘴一O一
CHEM仲睇緊organic,同conversion搏鬥
中化睇緊arts!
溫到個人都悶晒
好彩有丞琳新碟陪我溫書
RECOMMENDATION!!
想聽輕快既歌既朋友可以聽
"慶祝"
"遇上愛
"甜心咒"
"芥末巧克力"
3首都好好聽...丞琳仲好似有扮佢最可愛既娃娃聲>3<
想聽慢歌其實成隻碟既慢歌都OK GA
我就最中2"可愛"同"失眠的睡美人"
我都好想失眠ar一一
我有渴睡症多d!!
haha~actually我仲未拆隻CD
太靚靚啦
好唔捨我拆
而家聽既歌都係人1地買左再SD比我GA
wakaka~~等緊佢出慶功版


台長: 梳乎厘
人氣(17) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文