24h購物| | PChome| 登入
2005-03-09 16:36:22| 人氣127| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

xanga

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台


以上就係影得唔係太清楚既炸豬扒拉麵同牛肉飯囉..係上次去地下窿窿果間快樂屋時點既菜呀!!用手機影就係咁上下樣咖啦~將就下囉..


- - - - - -


又到左星期一二人世界既時間..今晚放學後隻豬陪我周圍去行boutique同商場睇野..我地都好耐未去過美好商場lu..最後係yello果邊買左條裙仔..哎呀呀~~~如果唔係唸住著比佢睇..我真係唔買呀!! 我只會為佢而著得斯文少少咖咋..不過有樣野我唔係太鐘意..就係每次同佢去買衫時..佢都好鐘意 問我買黎襯咩色既其他衫褲..跟住就同我襯一大輪..襯得佢唔滿意佢就唔比我買件衫..攪到好多時明明我好鐘意..又唔比我買..一係就扁哂咀話唔鐘意..喂喂喂!!!! 家陣係我自己比錢買黎比自己著..扁咩咀姐!!! 問你意見只係比面..唔好下下都咁對我好bo~ 不知不覺咁就行左個幾兩小時..我地終於捨得去食飯飯lo..今晚去舊甜夢園撐抬腳..阿豬叫左鑊仔牛柳..我地一個餐兩份食..點解好似叫咁少野!? 因為個牛柳足足有六塊好似我手掌咁大咁厚既牛柳囉!!!! 六塊咁多喎..點會唔夠食喎~


(左)好好味既牛柳  (右)阿豬幫我事後分好既牛柳飯飯..佢仲幫我將d牛柳切成粒粒方便我食~哈!



(左)~阿豬幫我分緊餐湯呀!!^^  (右)~我只係覺得自己好樣衰衰咁..



飽飽後阿豬就換左私家車車同我遊車河..我地又行西灣大橋過乙水仔..不過今晚既小晴唔係太舒服..唔知點解食飽飽都不停咁發冷喎..著埋隻豬件褸都唔夠溫..最後原來我又發燒..唉..好彩食左粒藥冇耐覺得好少少姐..thx豬豬~係返屋企之前..我地去左余保和果度飲湯湯..我飲羅漢果燉木瓜雪耳..而隻豬堅持要飲五花茶..之後就歸家lu~


- - - - - -


Lemon Cello..


係一間新雪糕店..位於Fancl House側邊果條街..唔知大家去過未呢!? 星期二..中午食飽飯就同隻豬過去買雪糕食..隻豬之前又話唔鐘意食雪糕..又話d雪糕軟身好肉酸..最後我地買左一杯綠茶同一杯金莎朱古力試下啦..車!!!!!! 有冇攪錯~~~~~~~>係咁話唔鐘意食果d人呢..係我仲未食左半杯既時候..佢已經差唔多食哂成杯lo..仲不停話d雪糕軟身好好味lo..又話d雪糕又香又濃lo..真係神又係你..鬼又係你..冇哂你辦法呀!!~



- - - - - -


星期二放學後..


我落堂後足足等左個半小時隻豬先放學走得..真係悶到我傻左呀!! 本來講好左放學後去海邊坐咖嘛..但佢又話驚我肚餓..所以去左中區果邊篤魚旦..趁佢等緊果時我又去買野飲..點知佢見到我買野飲佢又走去買餃子..我地去左大堂上面個新噴水池果度食野..最後攪到好似買大食會咁..haha..我仲一路食野一路影下相仔咁啦~~


呢個小型噴水池係上大堂中途見到咖..d水係由個口裡面噴出來..隻豬話喎..如果裡面加左洗潔精唔知會變成點呢!? hohoho~~~~~咪就係嘔白泡呀..wakakakakakakak!!!!!www.xanga.com/Images/laughing.gif" width=15>



(左)~d餃子食哂唔記得影.. (右)~睇下我地食野周圍既環境幾靚!



(左)好鐘意呢張相呀!!  (右)睇下我地後面有花花做背景咖~~heee..


台長: 秋月
人氣(127) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文