24h購物| | PChome| 登入
2004-09-24 03:30:54| 人氣98| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

我的小檔案

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

現在幾點 :2:39am
你的全名:Iu Hei Cheng Alias Beatriz Iu
你現在正在聽誰的歌: Disney--Mulan--Reflection
最愛聽的歌:陳慧琳---影中我
你在哪裡工作: 全職學生
你的學歷: 澳門理工學院大學二年級
主修: 中英翻譯
你最後吃的一樣東西是什麼 : 木瓜
現在天氣如何:天朗氣清,有點涼快
戴隱形眼鏡嗎:nonono~
上一次生日蛋糕上蠟燭的數目 :一支
你通常吹熄這些蠟燭的日期:從多數都係睇住人地吹熄,除左03年既生日
你們家養過什麼 :兔子,揚鼠,巴西龜,狗,雀仔,貓
星座 : 巨蟹座
眼珠顏色:黑色
有幾耳洞:左右每邊一個
你有紋身嗎: 冇,我好乖乖咖嘛~
你喜歡你目前的生活嗎 : 唔算喜歡,亦唔算討厭,但一定未滿足
出生地: 澳門.鏡湖醫院
目前居住地: 澳門.黑沙灣
喝過酒嗎 :我話未飲過你信唔信先?
去過哪些地區:香港,中國(廣州,深圳,上海,甘肅,新疆,蘭州,無錫,杭蘇,
武漢,重慶......多都記唔哂~),台灣,馬來西亞
覺得自己花心嗎:以前絕對花心,而家好專一!
出過車禍嗎:好好彩,未試過~
暗戀過幾個人 :正式算有一個,但試過表白,係第一次,亦都係唯一一次
談戀愛次數: 6次
會因為害羞而不敢跟人告白嗎:會,真正暗戀既又有幾多個成功一齊呢~
喜歡的沙拉醬 : 雜果+生菜
不敢吃的東西: 榴槤(未食聞到都臭死!)

喜歡吃什麼東西 : 壽司,糖水,白朱古力,豆腐花,
雪糕

喜歡喝什麼:水,龍井
最喜歡的顏色:紅色,深粉紅色
最喜歡的數字 : 3號
最喜歡的電影 : Independence Day(天煞),飛一般的愛情故事
喜歡看哪一種電影類型:不定,好睇既都鐘意~
最喜歡看電影: 真的想嫁你
最討厭的電影: 某些垃圾港產片
最喜歡的卡通人物 : 跳跳虎,Keropi(青蛙仔),Hello Kitty
最喜歡的品牌 : NIKE,Champion,Oasics,Nikko,Columbia,The North Face,
Body Shop

最懷念的日子:99年10月23日,03年9月9日,03年10月23日
最傷心的經驗:得不到遠方的支持
最痛苦的事情:由台灣返澳
最喜歡禮拜幾:星期五
最熟悉操控哪種機器 :數碼相機,手機

喜歡哪一季節 :夏天(因為暑假),秋天(因為唔熱唔凍),冬天(因為聖誕同新年lo!)

不喜歡哪一個季節 :絕對係春天,因為最憎潮濕!
最喜歡的漫畫 : Touch
最喜歡的小說家: 冇
喜歡的花 :白玫瑰,無忘我
最不喜歡或是最怕遇到的話題: 拖拖拉拉的感情事,學業
最喜歡的運動 : 游水,羽毛球
喜歡的冰淇淋種類:All kinds of favour~
最怕什麼東西:會飛既小強

最難忘的日子:去台灣讀書果日,幾年前麻麻休克入院,兩罐半的2月26日

最喜歡的電視台:邊個台有好節目就睇邊個台~
如果有來世,你最想當什麼 : 女仔,因為我喜歡被愛的感覺
最討厭做的事:執屋
討厭別人做什麼:自大,大細超
擅長的事:彈琴,攝影,打字(夠哂快~)
上次上醫院是什麼時候 : 今日(04年9月23日)
臥室的地毯是什麼顏色 : 咖啡色
以後想做什麼職業:freelance
你們家總共有幾層樓(你們家住幾樓?):26層...我住3樓~
你們家是公寓.社區.大廈.別墅哪一種:大廈
你覺得碟仙怎麼 : 唔玩得過,寧可信其有,不可信其無!
你覺得自己十年後會 :有經濟能力可以去唔同既國家見識一番!
無聊的時候你大多做些什麼:上網,聽歌,訓覺,掛住男朋友
世界上最惱人的事 : 感情事
全世界最好的事:身體健康,友誼萬歲,感情事業兩得意!

你覺得同性戀如何呢 : (女生的話)我一定會係tb,唔知有冇女仔會鐘意我?
(男生的話)我都想識呢d朋友

對於沒把握的事情態度如何: 都會去嘗試,起碼盡過力對得住自己
如果有人誤會你,你會 : 睇下邊個啦,唔熟既朋友我唔會理,家人情人好友我都會盡量解釋
有想過要怎麼對付你討厭的人嗎:梗係有啦!唸左好多毒辣既方法,不過唔會講你地知,費事你地認得係我既手法,hehe~
你認為你的另一半幫你付錢是理所當然的嗎?:冇所謂,大家既錢已經分不清,我唔會為左金錢問題而令大家唔開心!
若你的另一半硬要幫你出看電影的費用時:通常我都唔會同佢爭
通常幾點上床睡覺:1-2am

想要幾歲結婚:26歲打後歲...
今天心情好嗎 :我同阿b既紀念日喎,梗係心情靚靚啦!
真心愛過多少男生:3個
誰是最愛:傻豬豬=阿b,但有時還分不清
對過去還有否留戀:有又點,都唔會再有結果
再見亦是朋友:i dun really consider them as true frd,coz i cant accept,so fake,except Jason! sometimes better not be frd anymore,i really hate this strange feeling,just like seeing without touching!
i'm now trying to accept, coz i knew that exbfS are always those who really understand me!

有想過要自殺嗎 : 有,我個唸字,但唔會咁傻仔既~
現在幾點了:03:14am

close file~nite!

台長: 秋月
人氣(98) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文