24h購物| | PChome| 登入
2004-03-18 17:38:44| 人氣35| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

令人羨慕

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

雖然只係一件小事,我都要寫低,因為令人羨慕既係我同阿b,hurray!

話說頭先下午突然醒唔起阿b係邊個課室上堂,所以我send左個sms問佢(hoho~~當然係用新手機啦!)。不過佢冇即刻覆我,初頭都以為佢唔方便,點知冇耐見到超哥仔落break企係我課室門口,well~~~d火又"her her"聲黎,所以再即刻send sms話佢break都唔搵我,heeeee~~~隔左一陣佢就即刻打比我話係我課室門口……

So...我都唔鬼理個yellow wing就出左入搵阿b,途中我地係度打情罵俏,而且佢仲咩住我周圍走,點知.......比我撞到Doremi行過,佢就係咁話"羨慕死人啦~羨慕死我啦!",隔左一陣又見到阿b既兩個同學仔~寶珠同annia,佢地兩個係咁望住我地笑,哈哈~~~~

雖然只係一件小事,但我認為值得記低既,因為同男朋友讀同一間學校真係好開心,ummm~~~~不過唔好誤會喎,我係指而家,絕對唔係以前啦。

阿b話,佢好辛苦先將以前既事忘記,但其實我覺得,如果要咁樣迫自己去忘記一d回憶,根本就將呢d回憶更深刻地印係心裡面。真正既忘記,係唔需要強迫咖嘛!如果真係有唔開心既話,擺係心裡面唔出講來根本就只係不停咁抑壓住自己,咁做唔單只會更辛苦。佢曾經話過要做到兩個人一條心,嗯……我願意同佢分擔一切。(害羞ing~)

台長: 秋月
人氣(35) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文