24h購物| | PChome| 登入
2004-01-07 03:39:53| 人氣26| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

新一年的除夕夜

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

我今晚出門口果時都好開心咖,因為唸住第一次同佢去倒數嘛,咪著條短裙仔,再加對長boot囉,點知一上車佢就整鬼爛我對絲襪,真係激到我死死下呀!好彩唔係爛得好勁,而且有條裙仔cover住,唔係真係殺左佢呀!!!!

今晚做左一樣好有意義既事,就係去左老人院探我麻麻!好耐冇見過佢啦,返左黎咁耐,我一直都係度逃避唔敢探佢,係驚佢問三問四,雖然都有問,但我都答得幾圓滑。可能因為太多人問同一個問題,我真係答得有d麻目呀!!

探完麻麻之後我地就去左食羊腩煲,第一次去果度食野,估唔到我會見到阿奇佢地一家人咖喎。唔知佢見唔見到我呢?真係唔清楚lu,不過我初初去到果時係見到佢果台有人望住我咖,但當時我仲未留意到阿奇係樹,唔理咁多啦。因為我不停掛住係度食同傾計,yeah!!今次我又係由頭食到尾果個呀,幾勁~

之後我地就坐車車去行街,真係好熱鬧呀,佢話比聖誕節熱鬧得多喎,唔清楚喎,因為我由細到大都係同家人去旅行過聖誕既。唔……今次過得好開心,有d幸福小女人既感覺,嘻嘻,開心死!本來我都想去旅遊塔果邊倒數咖,但真係太多人,所以我地就澳督府側邊行返去拿車,跟住我話想去食糖水,佢就帶左我去媽閣果邊食lu。食食下突然聽到好多煙花聲…"新年快樂~~",係呢一刻,我即刻係佢個碗裡面囉左一匙芝麻糊食。嘻嘻~~我咁做,係想佢以後都記得係佢生命中既其中一個倒數,有個傻妹偷食左佢一匙芝麻糊,係咪好傻呢?

今年既倒數就係咁平平淡淡過去,但我覺得比咁多年來開心得多。因為以前阿嶸一齊時,每次都會嗌交,係無啦啦嘈。到左同傻海一齊,唯一既倒數又係嘈,算啦,我唔care佢~~而家同我冇乜關係!

倒數完去左佢屋企探豬豬,同佢玩左一輪之後就一齊係房間睇電視,跟住就blah blah blah~~~~~~~TOP SECRET~!!!

新年快樂~~祝大家都開開心心..
唔好再為過去既事而煩惱..!

台長: 秋月
人氣(26) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文