24h購物| | PChome| 登入
2003-12-22 05:29:53| 人氣36| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

回歸夜

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今晚,我終於知道咩叫真正既朋友。去到Future唱k,我、karen、細un都超興奮,因為打算識多d朋友仔嘛。雖然我地失戀之後確實做過d好愚蠢既事,不過而家開始,我要講比d乞我憎既人知,我係一定會活得比你好!!!冇左我,我唸你都冇咩損失既,因為我覺得你絕對係講一套做一套,擺到明上網溝女囉~cheap死!!

大約12:15,見佢玩玩下突然行出門口,我都知佢走咖勒,之後問下阿奇佢係咪真係走,呢頭問完果頭就忍唔住係咁喊。甘仔、Jason、阿weng、師兄、老姜,佢地個個都輪流安慰我,其他同學仔見到我喊到鬼咁大聲,都唔知講咩好,只係一面無奈。其實最衰都係自己飲得太醉,唔係我絕對唔會因為個衰人而喊咖,因為為呢d喧 既人而喊真係太唔值得啦,真係影衰自己呀。當時佢走左之後,我見到細un玩"789"不停咁輸,咁咪幫佢頂哂d酒囉。叫佢千其唔好為斌哥仔而傷心同喊,點知自己又忍唔住係咁喊,唉,好白痴呀!

最後我仲話比師兄佢地知我要去另一間k場join我朋友,佢地個個都唔比我去,話我醉成咁實出事,不過我唔聽佢地講,照走人。入到去,間房都幾少人下喎,我終於見到傳說中既青瓜啦,睇黎阿kitty真係幾鐘意佢。雖然房裡面只識兩個人,但總算同其他人幾玩得,又唱歌仔,話好開心就一定係呃人,但起碼從果時開始我冇再唸以前既佢,因為我要絕對忘記呢個人,都係果句,唔值得為佢做任何事。

冇耐我地又飛的去X-File玩,不過我都係逗留左十幾分鐘就走人lu,因為已經唔想再飲,而且好累。之後2號黎接我走,真係好彩佢肯幫手接我咋,唔係真係醉左比人溶左都唔知咩事呀!不過就算佢接我,我都仍然係咁醉,醉到行唔到直線、成晚係度大喊傻笑,上左車冇耐我就訓著左lu,當時都唔知佢車左我去邊,只記得係一條完全冇人同車既公路,我望左兩眼,就訓到豬咁,再醒既時候,我已經到左屋企門口。

到左門口,唔代表我即刻返屋企,因為太累太眼訓啦,根本就唔捨得返上去,想點?其實係想坐係車裡面訓天光,幾曳!擾攘左半小時之後,我最後都返左屋企休息,因為實在攪到太"早"啦,激到2號係度發脾氣。嘩~~可能佢平時太好脾氣同太就我啦,突然見到佢發嬲真係嚇親呀。嗯,為左佢,我要做個乖乖既孩子。(傻左~)

台長: 秋月
人氣(36) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文