24h購物| | PChome| 登入
2007-06-10 14:49:19| 人氣73| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

19歲堂妹嫁人了..

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

怎樣說好呢..
我每年都會返大陸過年 雖然一年先見一次..
但同d堂兄弟姊妹感情都幾好架..所以返大陸過年 係好開心的事..
我有好幾過堂妹
剛過去的五月尾 嫁人嗰個堂妹
係我哋幾個女仔入面最純品嗰個..
世估唔到 佢咁快結婚..

話說今年新年返大陸 我已經從另一個堂妹口中
知道呢個堂妹拍拖的消息 而對方係個卡拉ok太子爺..(即係唔使點做架啦)
而呢個堂妹的呀爸呀媽(五叔五嬸) 不嬲都好反對佢哋的來往..
哈 呢位太子爺搞笑呀 居然走到堂妹屋企 同佢父母理論..搞到咁大件事
咁樣 係人都會反感啦 .. 但係..唔知係咪愈反對
佢哋就愈愛得深. 感情不知幾咁好.
而我喺返大陸時 又親身經歷到呢位太子爺的劣行..
(態度欠佳 不分尊卑 自以為事 同埋打麻雀 割禾菁走人~xyz%!&)
不過 我睇得出 佢相當識哄我堂妹..我堂妹又好受落..

即使係咁 我哋全部人都無諗過咁快 佢哋話結婚..佢哋都係19歲
就係五月頭 另一位堂妹話我知佢聽到五嬸話" 我個女唔生性 呢個月底結婚啦"
嗱 咁趕急 加埋呢句嘢 又暗示咗 點解咁快結婚啦.

聽有去飲的爸爸媽咪講 成個過程 五叔五嬸都唔係好開心..
但係已經成事實了 咁純品的堂妹 未來的路會點.
我哋都唔咁想得太多 只希望呢位太子爺 係真心咁愛錫佢..(同埋個bb..)
我喺呢度 都祝佢哋新婚愉快啦..!
另外 我諗起一首歌...............<愛是最大權利>

台長: BBPOOH
人氣(73) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文