24h購物| | PChome| 登入
2005-03-17 21:25:24| 人氣29| 回應0 | 下一篇

//若你真正#喜歡我”只需要___緊緊抱我*

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

嘰嘰...專登開左第二個日記!p.w係bblovepipi呀!嘰!老婆係pipilovebb!掉返轉喎!嘰!同埋廢事比太多閒雜人等睇我d咁私人既日記啦!日記係應該寫比老婆豬一個睇架麻!嘰!係咪先?老婆!
今朝又比人嘈醒啦!妖!諗住係老婆豬黎架麻!咁我就懷住一個開開心心既心情去聽啦!妖!點知原來係呀哥條女喎!跟住我咪起身囉!都比佢嘈醒左啦!唉!都唔係老婆!唔制呀!><啜啜......卜...>3<>3<>3<跟住又刷牙洗面!換校服果d啦!唉!又要著住條裙仔啦!好核突突呀!又帶左條褲仔返去啦!嘰!跟住去大圍啦!唔知點解老婆呢兩日都可以咁早到架!太叻叻啦!我既大懶豬豬老婆去左邊呀?嘰!跟住又返學啦!唉!每次入到班房都會有種唔知點既感覺架!太煩啦!搞到老婆又好似好唔開心咁!唉!唔中意呀!我中意見到老婆成日笑笑架!嘰!我愛呀!跟住又係果個所謂既一個鐘溫書囉!唉!好眼訓呀!點溫喎!都冇興趣!跟住咪訓教教豬囉!老婆就溫豬豬!但都訓唔著!好想同老婆玩玩呀!但佢又要溫豬豬!我唔可以阻住佢架!嘰!跟住小息去食野啦!嘩!小食部條友仔好q臭呀!臭到想嘔呀!如果我有個咁臭既女朋友仔...我寧願死左去啦!哈!跟住係咁痴住老婆豬豬呀!哈!因為老婆個身好香香架!原全唔同呀!哈!個臭仔對石同學好有興趣呀!笑得勁開心咁!之後就上去考試啦!唔知點解同一班!上半班同下半班係原全唔同架!好似兩個世界既人咁!上到去都開心好多啦!哈!可能大多數之前都係同班同學啦!跟住考完卷一就去左廁所啦!點知老婆落左黎喎?咁叻叻既?都好都好!好憎上去呀!會有種好黑人憎既感覺架!尤其係最撚憎既劉柒駿!屌!跟住入返班房!老婆豬又溫豬豬!好乖乖呀!嘰!跟住又考卷二啦!諗住唔上去就咁等老婆啦!點知勁耐都未落黎喎!咁咪上去囉!唉!又有一個黑柒人憎既感覺啦!跟住放左之後又去體育館換褲仔啦!唔知點知著褲仔真係特別舒服架!但好鬼熱呀!廿幾度都咁熱啦!夏天點算喎!尤其係集隊呀!哈!跟住就搭車車去大圍啦!其實行路同搭車一樣遠!搭車黎都廢既!跟住去左老婆既至愛‘麥當當’度食野啦!哈!又見到大頭小姐!講左兩句啦!跟住又去打機!諗住唔會太多人啦!點知又係咁多喎!睇睇下d人打鼓!睇到我勁眼訓!走都走唔切呀!真係勁支力呀!跟住即刻送老婆豬返屋企啦!嘰!>3<跟住老婆豬話唔會出黎架麻!哈!點知出左黎喎!哈!好有驚喜呀!勁開心呀!不過我食緊煙囉!勁失敗呀!又比老婆見到我食煙!我話過架!得我同老婆出街我唔准食煙架!但如果有其他fd就另計啦!其實真係好想戒到架!唉!太難啦!但我唔得咁架!為左老婆要乜都做得出!跟住又行返轉頭!低b架!我同老婆都勁多汗呀!哈!跟住我又行返去搭車車返屋企啦!返到去梗係勁累啦!跟住就訓左先算啦!之後起左身媽媽比左朱古力我食呀!嘰!‘time out’跟住玩左陣電腦就溫左陣書啦!唉!對中史一d興趣都冇呀!唔同老婆呀!嘰!老婆一定要拎到3c班中史既第一名呀!嘰!跟住食飯飯啦!嘰!特登開電腦睇下老婆有冇叫我啦!嘰!有呀!開心死!!!跟住食兩淡飯又行去部電腦度啦!哈!同老婆豬傾計計囉!嘰!老婆聽日放左學要立刻回家呀!嘰!跟住就而家咁啦!打日記呀!唉!都唔知點算好呀!中史一粒字都未入腦!經公得果少少!我諗今晚又要‘開夜車’啦!唉!諗返數學真係hurt撚死我啦!訓得果2個鐘!點知...又考到咁!太冇用啦我!但都好既!起碼付出過!對得起自己呀!嘰!老婆!加油呀!比心機呀!其實我最想既!係我同你可以係3c班度!一齊拎到頭3名!可以一齊貼個名名上去架!但我又唔爭氣!唉!太唔得啦我!點都好啦!老婆你要加油呀!比心機呀!錫晒你!>3333333333<

台長: 心中記憶"一生照我心*
人氣(29) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文