24h購物| | PChome| 登入
2004-08-31 23:16:33| 人氣51| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

上學”

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

星期2 
 揹書包上學去”呵呵..
 話咁快 聽日就要返學喇~ 
 3c班 !! 終於唔係最勁果班lu = =”
 雖然我由上年開始成績都脫離左最好ge班..
 但係我冇發力jai 今年一定一定唔可以衰比人睇..
  
 講番e個暑假牙 真係過得比上年果個充實..哈哈
 諗起自己做過d咩 玩過d咩 真係咩都玩晒喇..
 差在夠唔夠架jai 返學之後又一定唔可以咁玩法~
 雖然係迫住讀e間學校 但係都唔怪得邊個lu..
 怪就怪自己喇  肉玲同豪哥走左 唔知我地ge名次會唔會up呢!~
 冇左2個勁人係度 唔慣 冇人教我野ma 話晒同豪哥都3年一班架
 哈..好在lays仲係度 卡..抵佢死!!
今日”
 11點度起身 又好似琴日咁..
 悶到2點半 就出去喇 今日又係去打badminton
 不過今日係同郴 誠 飛 廖  去~
 首先我 誠去左同廖廖配con先~
 我地早左成粒鍾去..因為廖廖要係果度學..
 佢好勁牙.. 好快戴到
 諗起我上次 呵..    
 配完con仲有時間陪誠去買冷33~
 跟著就去打lu..
 其實我打左咁多次係李福林都知架喇 真係好熱..
 不過打波係熱架喇 打打下慣..就會覺得冇乜野
 不過係成身汗咁解jai~ 
 
 始終同牙誠都唔係敵手 - -”
 我都係冇佢咁勁.. 可惡.
 飛仔就勁過佢喇.. 哈哈 追到佢1仆1碌 ~
 打左2個鍾.. 幾好玩牙 
 跟著郴同飛就行太和果邊 
 我 誠 廖就行另外一邊 陪埋廖去買書 
 係果度見到江子傑 喔..好耐冇見過佢
 都係咁有型” 呵 ~ 
    
屋企~
  沖涼食飯訓教教..
    加多個打日記 !
  係啵..我將個留言版關左~
   因為我唔想覆喇 嘻.. 日記我會日日都打 放心喇
    所以而只供閱讀 ~ 記住多多支持!!
       

台長: 〝Bb╴
人氣(51) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文