24h購物| | PChome| 登入
2005-12-15 22:53:49| 人氣130| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

到底係檸茶or布丁?? 係我心情唔好...

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

15/12:
今日下午去左mk join呀浩+呀女~
去左博多舍tea~...d tea set唔知點解濃味左~
更岩我口味~
我同呀女 bele bala講左好多野...
愈講愈過火....直頭3個人起度討論d性~~~o既話題~
今日post左我個set lunch o既熱檸茶, 老實說...
似一杯迷你布丁多過似一杯茶...飲左4啖已經到底....汗...
離開回U途中見到有個gibson結他擺設...按條頸唔同位會有唔同聲出...
好似玩緊真o既結他一樣...好得意哦~~~又平...
^0^...愈諗愈想要~~ ^0^

呀浩今晚要去同呀進,呀池去酒巴唱歌wor...
我都好想去...點知問左佢2日...佢都唔想我去...
佢話佢會緊張wor...都好藉口下姐~
之前唱k,出show,行行下街佢夠唱歌..我都聽到啦~
佢都會緊張咩???!!!!
話係比賽wor~ 冠軍$5000現金卷wor~
又唔係cash~ win左張卷又點??!!!
佢又已經唔多去巴, 要$5000點用呀??
用黎俾呀天去界d無知少女就差唔多!!!!

呀進就話去見下條女姐~ 呀池就話表演慾強姐~
呀浩陪~~~~d兄弟去都咁博??
博咩呀? 唔通真係博果$5000呀? 係cash我就真係唔介意~
特登博黎俾呀進去探gf時cost低d??? 人溝女你又义埋去咁熱心??

自己仲有半個月都無就exam,4科都未讀過, 就可以唔駛熱心下自己??!!!
如果呀浩似呀女咁有econ,acc底我就由佢出去喇...
可惜佢唔係呢~
又要我教佢, 佢自己又走左去玩...
咁既然佢咁放心exam, 佢就自己搞掂4科喇~
有唔識叫d兄弟教佢, 幫佢考埋試啦!!!
我自己有2科大野唔識, 都抽時間幫佢, 佢就咁...
我愈來愈覺得佢好唔長進law!!!
唔掂就要我幫手, 旨意晒我就去左玩!!!
我唔想再理佢喇!!! 自己學業都唔顧, 唔通我唔駛理我d exam呀??!!!
如果佢緊張下自己前途, 同d兄弟講聲要溫書都唔過份姐~
佢2個就番工, 呀浩仲未畢業架!!! 佢再係咁張證書唔駛要喇!!!
如果佢d兄弟係會為佢諗o既,就算知呀浩想玩,都會叫佢忍到exam完啦!!

我上台做MC對成800人會緊張...呀浩如果去又要俾$300
咁我成晚要同U d人soso下...就梗係唔prefer呀浩去啦~
而且佢又要同進慶祝生日...咁o既場面...
唔通果間巴都做到??? 可以令呀浩覺得我去佢會緊張??!!!
哈~佢見世面多過我啦~ 咁o既"理由"搵鬼信呀!!

no.2就話pure過蒸餾水,呀池唔帶去唔出奇..
唔通我同no.2差唔多?? 我唔係咁溫室咁俺春化???

雖然我信呀浩唔會溫女...但佢今次咁隱諱唔俾我去...
我覺得今次同平時o既男人之夜有d唔同law!!!

呀浩又有樣野俾我扣分law~
為左佢d成績, 仲勞氣+緊張過自己讀書!! 不過佢都係咁o既死樣!!! 谷氣!!
我真係唔想為左佢+佢d兄弟...搞到自己老左+整花晒自己張畢業證書..
我仲要靠今年d成績出年law Hon架!!!!

台長: jamjam
人氣(130) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文