24h購物| | PChome| 登入
2005-08-31 05:32:21| 人氣160| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

法國大餐...ok喇~

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

30/8:
我呀e之前話: 如果我今年所有科pass晒,唔駛re-sit,
就請我食法國大餐~~
我本身都預左會有1-3科re-sit...
結果全pass....呀e就book左今日linch...去青衣城食~
一set9道菜...食到第4道已經開始有d飽飽地...
9個菜, 有2個好唔like食...
個龍蝦湯唔係龍蝦湯....係 "濃" 蝦湯!!
個鵝肝太~~~~腥...好唔似平時食開果種!!
今日就post左起餐廳時o既foto~

一食完就番左中環, 行去上環join呀浩 & 呀表~
^_^...各自各打左一陣機...呀表就走,
我同呀浩打多幾round都走了...
去左cb女人街dinner...*果時個肚仲係好飽o既感覺*
之後去左行下....開心下...
好耐無試過咁樣開心成3hrs..
自從同呀浩一齊之後, 好多次開心...都唔同with以前男友d感覺...
好特別~~~ 本來以為所有開心野都試過, 唔會有咩更上一層樓~
但...雖然佢今日無tum我, 可能咁樣我個心情一直都好開心...無咩驚驚啦....
所以一晚就有多3種感覺...我唔識形容...只覺得同一直o既相比...
呢種相處更高層次...

我一直都覺得拍拖耐左,過左honeymoon, 驚喜&相處會變得平凡,但更無趣~
不過...估唔到同呀浩一齊, 就算相處平凡,但唔會無趣, 驚喜會愈來愈多...
心o既層次,程度, 更甚於剛開始時的蜜月期...
我覺得...呢種感覺如果無乜大變動, 就算拍拖8年,10年, 大家都唔會覺得悶~
我好唔想...好似d朋友仔咁...
拍左n年拖,青春都無乜時先發覺同另一半相處唔到 or 就算好悶,唔似lover,都要繼續一齊落去...

之後去8記又食糖水, 就番home...
點知番去為左disney好少野, 同婆婆吵到好大獲...
係近幾年最大~~~獲一次....
自己好內疚....個心煩到唔想訓...
結果就成晚起度對住pc,飲下水咁...

台長: jamjam
人氣(160) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文