24h購物| | PChome| 登入
2003-07-24 05:40:32| 人氣12| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

你就發夢

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

日期: 2003-06-21



琴日有比賽,俾教練話我發夢發左兩年.諗下諗下都係呀,越踢就越冇黎神氣,越冇勁.踢大場真係唔慣,不過雖然話我踢得越黎越冇勁,其實我比year 1 果陣時既踢法而家好好多,都可以話慣左好多家啦.

琴日冇得打正選都係一件好事,次次打親正選都係唔知打到點,成日都好鍚身,波又唔想頂多下,鏟都未鏟過.呢幾日我都o係度諗,其實係我驚我先打到咁,只要我唔驚,好似o係街場咁頂,o係街場咁有勁就應該唔會衰得去邊,好似o岩o岩入team 咁乜都唔驚博出位,就算唔識打大埸都唔會冇勁.咁就唔會搞到而家幻得幻失咁.

經過一輪心理治療之後,雖然唔fit既我琴日後備上陣,再唔驚咁頂左一球,但係就俾人鏟到成個人飛起幾層樓咁高再仆左o係地下,但係我俾人鏟之前係過左兩個人家,過埋第三個就俾佢鏟跌,如果唔係佢犯規,我就可以射到波家啦.入埋既話就會變成連過三個再射入波既百步穿暢.我終於(手羅)到呢一種意識(不過可能得呢一次),可能人地唔知,人地覺得好普通,但係咁既踢法先係可以o係大場hold 得住個波,如果踢中場連波都keep唔住,都唔係話咩既,只不過係成隊波既隊型都冇晒,冇晒節奏,就似而家既問題咁,一有波就要踢走,連人地走都未走位就要踢走既踢法雖然會好簡單,好易踢,但係就會踢得好亂七八糟,攻守不宜咁,乜q隊型都冇.

而家呢隊波既最大問題係冇隊型.鬼咩,個教練都唔知教咩,自己打開既位成日都俾個教練調黎調去,試陣唔係話唔好,咁但係使唔使試兩年呀...唉...我連打中堅都打過呀,唔知幾時我要打埋龍門呀真係.

不過我地都有唔o岩既,特別係我tim,呢兩年都冇乜跑過步,練過氣,唉...所以我定左下年就一定會練氣,狂跑步,好似阿甘咁跑到唔墝停......

台長: 尚未設定
人氣(12) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類
TOP
詳全文