24h購物| | PChome| 登入
2007-07-27 00:57:31| 人氣2,193| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

謝霆鋒 -Without Me

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台


Lyrics:馮德倫 Music:馮德倫 Arranger:王雙駿



謝霆鋒 Without Me 歌詞 中文意思




Season changing

季節的改變

Another year goes by too slow

又是漫長一年

Blurry memories

模糊的那些回憶

Must be getting old

一定又要漸漸變老了

Too much pot and heroine

太多的大麻和海洛因

Too much crack and coke

太多的古柯鹼

I am waiting devastating oh

我正等著毀滅 oh

Anytime at all

不管將至何處

Just hear this song

就聽聽這首歌



Any days too long

任何漫長的一天

Just turn it on

只要播著這首歌

Any days too long

任何漫長的一天

Just turn it on

只要播著這首歌

With or without me holding you at all

無論我是否擁抱著妳

Anytime at all

無論何時

Just hear this song

只要聆聽這首歌

Any days too long

任何漫長的一天

Just turn it on

只要播著這首歌

With or without me holding you at all

無論我是否擁抱著妳

Take a pink one

挑個桃紅色的

Pick a red one Sir Devil

惡魔先生挑一個紅的吧

Give me a reason

給我一個相信的理由

To be standing tall

讓我高高的站著



Could you wake me form misery

你能把我從傷心的事中搖醒嗎?

Don’t wanna be alone

別讓我一個人

Walls are closing I am floating oh

牆越來越接近而我漂浮在空中著~ oh

台長: *ܤ 貓兒 ܤ*
人氣(2,193) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類 | 個人分類: ♪歌♫ |
此分類上一篇:可樂戒指

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文