24h購物| | PChome| 登入
2006-06-05 13:11:28| 人氣562| 回應1 | 上一篇 | 下一篇

今年第一次釣墨魚~~~

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今年既第一次釣墨魚係o係六月三日(星期六)~~果日都算唔錯~~我好開心架~~呵呵~~~

今年其實揾人果度都唔係好吃力,好多人都係自己話黎,到最後,全船人係有四十二個大人,加一個小朋友,曾經有幾次都因為多左人而好擔心,但係到最後都係剛剛好,真係fit晒~~yeah~~~~

去之前幾日,其實大家都好擔心個天氣~~因為連續幾日都落雨,大家都諗緊落雨去唔去好呢~~~就咁講天文台都轉過幾次個天氣預測,由星期一講”短暫時間有陽光,驟雨”,星期五朝早話”大雨”,到星期五夜晚講話”微雨”,真係好擔心,但係都要去架.....

星期六早上都係有雨,時大時細,上船之前大家都係有小量既濕身,甚至乎開船既時候,都仲有些小雨(只要阿雞唔出船頭,就唔會有雨啦~)但係出到差唔多我地既目的地之際,開始見唔到頭上面有烏雲啦~~~雖然果一刻冇陽光,但係冇落雨都已經好好,大家都好開心咁揾野玩啦~

msma & mschan family全體係坐左小艇登陸,我同ling wing係選擇左留守o係船上面釣魚架,有D好睇唔開咁攬住個水泡就去跳海,有D人就做聯誼會咁啦~~~大家都有大家既節目~~~講開釣魚,我就好開心啦~~~繼阿雞釣左條”泥班”之後,我就釣到一條”芝麻班”啦~~~雖然我果條唔夠阿雞果條大條,但係我果條係全船最值錢架~~yeah~~~(但係我鍾意阿雞果條多D架~~~間紋靚過我果條既班點紋,仲有呀~~~依我印象,釣到大魚既人如下(講緊既大魚,係大過手掌架),我-芝麻班,阿雞-泥班,kelvin &佢女人(阿雞唯一的朋友)-假”牙哥”(唔知係唔係呢個名,唔記得左囉~~),阿業(我組長)-假黃”魚立””魚倉”(個樣真係好似,但係真既個魚身闊D,佢果條係thin D架~),其實仲有好多架~~~但係唔係好記得~~~因為大多都係釣到小”魚立”魚多D!~~~我都放生左好多條,佢地真係好為食架~~我係試過一落”OUT”就有~~一落”OUT”就有~~~(釣釣下魚~~我同ling wing,bear同carman係去左打麻雀架~打打下~~太陽伯伯都出埋黎一齊玩~~勁開心~~yeah~~~)

到左6點左右,大家都番上船啦~~READY開始釣墨魚啦~成晚都冇乜生意~~~船家話d墨魚因為之前打雷所以嚇走晒,佢地一定係做得唔好既野多啦~~~一係就冇睇到阿lam賣XO既廣告~~成晚成船人先得廿幾條,但係都夠食既~~~~成晚轉過三個地點釣架啦~~但係度度都好多船,好似有好多對眼望住你咁~~~但係大多既船都係一樣,一聽到好嘈既聲音~~~就代表果隻船有墨魚上釣啦~~~~

我都唔弱架~~~我係成船第二個釣到墨魚既人黎架~~~我POST果張圖果三條都係我釣架~~~YEAH~~~~

之後~~我地食埋野~~再食埋糖水就番屋企啦~~~(好彩有MSMA呢個地”旦”O係度~~如果唔係我又再一次為左揾”甜源居”而O係西貢迷路啦~~~)

台長: 我就係Atlas!!!
人氣(562) | 回應(1)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

catchui
你個日都玩得好開心呀! 我星期日都去虹游水呢~
2006-06-20 17:48:48
是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文