24h購物| | PChome| 登入
2004-07-11 16:09:12| 人氣63| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

坦白*2c人

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

相處兩年了…有些說話該坦白說出來了

寶欣:有時你真係好似我亞妹………咁煩!但又唔捨得鬧你,因為你太得意喇。
   人地鬧孖女o者,你可以唔理人ga,你覺得佢地正咪得囉。

Fanny:唔好咁依賴人喇,大個女要獨立!有時我真係太直喇,
     以你ge性格真係頂唔順我…10個sorry!><

反慧:一個令我又愛又恨ge人,愛你太好人,對fd咁正
   恨你太飄忽!!但我都仲愛你..kaka

yuko:我應該對你講十萬個sorry!你對我真心,我唔知…
     任何人都睇唔到自己的缺點,慢慢去了解返就得ga喇,
     你有心,任何人都會等!

音音:你係我見過最偉大ge之一喇!好心有好報!
   其實你好good ga,唔好成日驚自己做唔到喇!

芝芝:你係我朋友,亦係我敵人(只限學業上only),
   我已經唔低能,但你比我更成熟!放鬆d喇,唔洗成日咁緊ga!

包包:珍惜身邊ge人呀,每個人都有底線.唔好諗住破左佢
   如果係,到頭黎衰o個個係自己。

貓貓:我永遠都會記得你,一個同我一齊過ge結他的人!
   等你返黎組band!最多多做bass手喇。

宛真:勁喇你..港青。(絕對從心底仰慕)
   好鍾意同你一齊嗌,真係好爽!>▽<

翹翹:唔好咁「驚青」,有信心咩都可以做。
   等你上台參加歌唱比賽呀,做硬你蕃薯。

羅婷:你好勁呀,一個人ge轉變真係會好勁!
   你愈黎愈正喇..你戒埋粗仲乖過我…≧▽≦

林濱:你咁大個人都冇乜主見,係唔係路呀??
   你對d fd咁好,抵你有咁多fd。
   做仔可以大膽d ga!

痾爆:低能仔!快d去增高,你高左實溝到女(唔知真唔真呀,講住笑先)
   其實你成日俾人打你痛唔痛ga?

亞奶:叫個個都咁貪心你,你快d去多謝返人喇。
   你打波o個陣真係幾英,抵我叫你做樑哥。≧▽≦

王子:kaka.兒歌我聽ga,唔好蝦我唔識呀。
   之前有d野想你講ga,不過過左去,算喇~
   做王子係要斯文d,但講粗口都冇人話你ga*:p

mok文:我的第一個fans,我會定時同你影合照ga.kaka
   齊齊分享李牧童呀!!

國良弟兄:其實你都唔係話太衰,同你坐幾咁耐都知知地
     唔好成日講d挑釁性ge野,就冇人覺你咁衰ga喇。

最後係for我自己:
  要學識點去關心人地,唔好下下好似要人踢咁。
  用真心對人,就唔會搞到自己咁煩。

台長: CHOI
人氣(63) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 興趣嗜好(收藏、園藝、棋奕、汽機車)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文