24h購物| | PChome| 登入
2004-06-05 00:01:23| 人氣114| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

無禮對待~氣憤難耐

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

昨天一早便被無禮對待,實在令小女子不吐不快!!

起床,打電話去學校資助辦事處

「喂,羅小姐嘛?」我問
「係,我係」無禮貌的人回答

「我係xxx,你叫我提供既xxxx資料,我已經比左xxx你,唔可以用果o的代架?」我問道

「唔係果o的喎」無禮貌的人說 (那喎字要提高4度,因此可讀成war)

「咁我可能聽日比唔到你呀」我說

「點解呀?」無禮貌的人說 (有點帶質問的語氣)

「因為佢地可比僱主填呀」我說

「唔係喎,應該一早填左既喎!一早有既啦嘛」無禮貌的人說 (再一次聲音提高4度!非常無禮地回答我)

「啊,係呀,咁仲有,你叫我比你xxx,我媽咪話係xxx黎架」我說

「咁你應該有文件架嘛!」無禮貌的人說 (又聲音提高4度!非常無禮地回答我)

「咁如果無呢?我比唔到你呢?咁點算呀?」我問

「唔會既喎!一定有既war!」無禮貌的人說 (又聲音提高4度)

「咁如果我比唔到你呢?」我又問

「一定有既war」無禮貌的人說 (語帶囂張地回答我)

那時的我也有點生氣,盡量令自己保持應有的禮貌!
「咁我要問問我媽咪先,因為我唔係當時人,所以唔清楚呀」我答

「阿xxx呀,我都知你唔係當時人」無禮貌的人說 (又很囂張地回答我) (很無禮貌啊,無端白事叫人全名!你當你是誰?訓導主任?)

「咁好啦,咁我問下佢地啦」我答 (我已經不想跟她爭辯)

「個張發票你有加媽,一定有加媽」無禮貌的人說 (天!我不跟你爭辯你還不放過我?!)

「好啦,我問問啦!」我答

「你係未聽日到期呀?」她又無禮地問我?

「係呀!」我答

「咁你聽日比唔比到我呀?」她質問般地問我

「我盡量啦!」我答

「你點解咁遲先打電話比我呀?」她問

天!我明白你會問我為何那麼遲才打電話給你,但應該禮貌地問人吧?這無禮的人常常像律師般不斷地質問我!天!!她是白痴的嗎?她連基本的做人禮貌也不懂嗎?從來也沒有想過有一個人會如此無家教!!我在此勸她上上禮貌班吧!!我不是在求你借錢給我啊,請把你的無禮留給自己吧!!

台長: 小松奈奈
人氣(114) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 社會萬象(時事、政論、公益、八卦、社會、宗教、超自然)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文