24h購物| | PChome| 登入
2008-09-08 02:02:05| 人氣31| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

23...不祥=0=

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今年同老婆過左一個好開心的9月7日,老婆多謝妳比左一個咁難忘的生日比我~^^

入返正題:老婆真係好靚好正@~@(流口水中...)我地真係<<狼>>材女貌=0=

仲有仲有老婆真係唔識講大話嫁~哈哈,好傻的...同我講去灣仔睇戲仲要係睇百幾蚊果d...妳太睇小我喇~傻b!原來係帶我去食旋轉餐廳...

嘩嘩嘩!!!講真~我一去到大樓下面第一個感覺係...老婆妳識唔識路嫁=.="
但係一上到去,我肯定一生人一定要去食一次!!因為入面個feel超正,我地2個白痴明明食到好胞都仲要係咁食甜品= =依家唸返起都覺得好驚...(佢地2個係唔係想食曬成間野呀.../.)間野又超多野食嫁~好後侮點解唔食多d食多d...

跟住我地仲去左ua睇戲呀:無聲火2.0......唔知係唔係有第一集呢??

呢個生日好開心~希望下個生日仲正啦~妳開始唸定都差唔多嫁喇~.~"

仲仲仲有...老婆我好鐘意妳送比我既禮物呀~其實我真係無唸過妳會送野比我嫁~傻豬>3<"不過我要妳年年都送...

p.s唔記得仲有志權份大禮tim...dove i love you^^

台長: 桌賢老公&珮珮老婆

您可能對以下文章有興趣

人氣(31) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文