24h購物| | PChome| 登入
2007-05-22 14:45:53| 人氣15| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

《小朋友成長記》1

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

小朋友:「在媽媽手中睡著了的我,給媽媽拿了我去拍照,一定係我平時唔肯乖乖地同媽媽影證件相啦﹗」
坐在公園的草地上跳舞,唔知佢跳緊咩野舞
跳完之後嗚下嗚下咁,一定係暈暈地的了﹗
乜你隻眼拱大既,嘩,細細個就有火車軌,你個老人精丫﹗
阿小朋友,你條尿片都好”漲”下喎,丫,唔係,應該係尿布吧﹗
回眸…但唔見你笑既?
嘩,佢玩緊我隻大笨象呀,Oh my God!! 快d俾返我呀﹗佢係我架﹗唔見左好耐的了﹗
小朋友:「大踏步神情確威武,小子大名露寶,唔好當我係草﹗」
喂,你讀幼稚園呀?邊個係你個女朋友仔呀?係咪你隔離果個呀?
小朋友:「吼﹗關你鬼事﹗」
咦,你地咪就係傳說中既「靈光三寶」?久仰久仰

註:「靈光幼稚園」為於土瓜灣近宋王臺附近,鄰近名廈林立,傲雲峰、農圃道一號,還有近期好hit既翔龍灣。本校師資優良,學費相宜,仲有西人教英文添,而出名既「靈光三寶」都係出身於本校,現已結業,多謝﹗

小朋友:「隔離果兩個我唔識架﹗你咪亂嗡﹗」

台長: 亞士匹靈
人氣(15) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文