24h購物| | PChome| 登入
2004-07-02 13:46:07| 人氣86| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

第二個三日兩夜(上集)

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

28-30/06/2004
係我地第二個三日兩夜呀!
今次我覺得係比上一次好玩~
我地仲加左鐘tim~
哈哈哈~

首次就梗係講下有咩人去啦~
就有我啦~EMILY~KAWAII~ADA~
CATHY~YANKI~亞KIN~PATRICK~
LOKLOK~THOMAS~一行十個人~

一清早我係冇訓過就沖好涼出門口~
因為好耐冇陪過我媽咪~
所以出發前陪我媽咪食個靚早餐先~

今次出發~唔係好似上次咁一大班~
只係得我+KAWA+ADA三大勁人~
因為有D遲入黎~有D又要番工自己入去~


我地三個就好準時咁出發去左梅窩先~
一入到去~嘩~晒到呢~~~~
咁我同ada+kawa就買番頂帽帽先啦~
真係唔好講笑~~~

因為要買好晒係CAMP三日既食糧~
我地三個得左上次用得太多錢既教訓~
今次我地三個好似格價專員咁~
去惠康掃平野~真係好慳喎~
等埋亞THY+亞KIN就出發去我地既目的地
貝澳個FRIEND(因為我唔記得左個度叫咩名)~~嘿嘿~~
原來係叫塘福呀!!!

去到我地間屋~~真係有少少"O"咀囉~
因為...........~_~"
好似好左一個公廁咁~~~

去到之後我地就梗係執好晒買好既野食~
同雪好D野飲啦~不過個雪櫃凍到呢~~~~
唉.......................
後尾先知原來係個插頭鬆左喎~

跟住我地就去左換SeXy游衣~~
我同Kawa仲影左D唔見得人既相相TIM~
之後就急不及待去swimswim啦~
我同Ada同Kawa去左沙灘~
好大浪呀!!好好玩呀!!
好陽光與海灘~好野~
同個忽得da一齊真係得一個字---喪呀!!
哈哈~我地仲去左BANGKOK既BB島TIM~
又跳NAmi~~~~~nAmi~~~~
我終於知有咩可以嚇到ADA啦~
1...2....3....我夾~~~
而亞KIN+亞THY就一去到就訓~
唔知佢地有冇"喂"呢?!?!
哈~~~~~~~~~~呢個係一個迷~

之後YANKI又黎到沙灘啦`
我地4個玩下~浸下~游下~
就上番屋~沖涼涼啦~

跟住THOMAS+LOKLOK都黎埋啦~
咁我地就玩下大富翁啦~
非洲話事X~等等~
十點幾我地就去左BBQ~
大家講下馬會D野呀!講下呢樣講下個樣~
我地就燒完啦~
跟住EMILY都入埋黎啦~
今日先發現我+ADA+KAWA係好了解EMILY架~
Emily係一個小氣的問題少女~~~~
哈哈~

我地就玩下集體遊戲啦~
之後就.......劈酒時間~~~
連ADA都飲埋一份~好野~~~
我地玩下開口中啦`
KAWA真係一個"YO"人呀!
77~~~~~~~~~~哈哈哈~~~
幾有氣勢呀!!!!!
YOYOYOYOYOYOYOYO~~~~~~~

跟住就係全日既高潮位啦~
就係"藍帶~藍帶~邊個飲~我唔飲~你要飲啦~~~YOYO"
我地係好有BEAT架~~~~
ONE~TWO~ONE~TWO~THREE~FOUR~
哈哈~~~好玩呀!!!!!!

之後我就唔知自己做咩啦~
不過佢地話我同亞THY醉左~
仲周圍咬人~
俾Kawa同Yanki佢地當我地係喪屍~~
我仲咬左亞KIN PATPAT~~
LOKLOK你都走唔甩架啦~
哈哈哈哈~~~

本來我唔信架~不過....
我第二朝一早起身有四大個瘀左既牙印~
我真係信啦~~~~

大家都醉晒~我諗凌晨4-5點我地就ZzzZZZZZZzzzzz啦~

台長: 琪琪
人氣(86) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文