24h購物| | PChome| 登入
2003-08-30 22:45:51| 人氣47| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

別了.....03年暑假

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

唔經唔覺暑假仲有兩日就放完………..好唔捨得。我仲有n樣功課未做,真係唔得佢死…….回顧今年的暑假,我係學術方面就無咩特別的得著,總之我暑假前的雄心壯志,雄圖大計就從來未實行過,現在尚有一堆可怖的功課等著我的清理…唉!
不過有失必有得,係呢個暑假我的人際關係方面可算得到顯著的進步,kylie番黎過暑假令到我地一班無咩聯絡的3c同學再次聚首一堂,好多已遺忘的情感,被埋葬的回憶都於一瞬間回籠,當中有喜,有悲,原來那樣的苦日子我都捱過,當時或許痛不欲生,但現今一切已經雲淡風輕..時間的確是治療傷痛的最佳良藥,不是嗎?
話說回頭…我們3c今個暑假真的有不少聚會:兩次的海灘bbq,一次小丁屋企bbq,兩次打邊爐,去書展,外加零零星星的幾個人聚會一大堆,除左我可愛的3c朋友們,我還有和我親愛的靚女們渡過這個暑假,同ruby,阿ling睇《新紮師妹2》,凱琪生日bbq,阿珊farewell,陪阿ling配contact兼唱k,得閒同阿敏煲下電話粥,最緊要係同我最正既ruby 同melody游水,仲有同rain姐一齊睇兒童不宜的《戀上你的床》,合家歡的《海底奇兵》,Johnny deep傾情演繹的《Pirates of the Caribbean》…..今個暑假的確好滿足!我會記住呢個忙碌的暑假。

台長: yan
人氣(47) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 社會萬象(時事、政論、公益、八卦、社會、宗教、超自然)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文