24h購物| | PChome| 登入
2005-06-30 20:24:19| 人氣116| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

漫畫推介-五星級類別

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台


以下漫畫已經完結,各位可以到各大漫畫店全套購買
(項目不定期更新)

男兒當入樽-井上雄彥
經典,有D人話爛尾,有D人話收得好,唔係變左龍珠同足球小將咁...一場架或者一場波打足一年,到時就無謂啦~~~

真假茱麗葉-繪夢羅
故事老套,但我「受」啊~~鬼叫女主角成家都咁死蠢同好笑。雖然去到尾有少少似呃稿錢,無野搵野寫!!是但啦!!

貧窮貴公子-森永愛
笑到反肚^_^ 如果我係男主角,我第一件會做就係毒死自己阿媽,跟手同成班細佬妹走佬~~

螢火之森-綠川幸
好感人的短篇漫畫!我終於可以抱你啦~~~

Paradise Kiss-矢澤愛
點解男主角同女主角唔可以一齊?唔好問,自從近所物語後,矢澤愛筆下的故事,就冇一個會係HAPPY ENDING,不過算啦!有時真係「不需要,完美得可怕!太快樂如何招架!殘忍不好嗎?」

蜜桃女郎-上田美和
又係個句!老套,但我「受」!

BB與我-羅川真里茂
實仔真係好可愛啊!睇下睇下真係會驚自己係唔係變左「正太狂」。我估第時實仔大個仔,一定會變成女人湯丸~呵呵~(但變得點大都唔夠作者大,明明畫開呢D一級漫畫,竟然走左去畫同性戀...)

地獄老師-岡野剛
可以算係一套日本民間鬼故事大全,睇完三十一本之後,可以拍番套日本見鬼十...信我!見鬼十個十條橋都有齊,不過係表達方法唔同。例如:樹林捉迷藏,日本人鍾意係間房到玩!(每個人企係角落頭,跟住行過去對面拍另外個人,行下拍下就會多左一個...)

遊戲王-高橋和希
如果你明個游戲點玩,你會睇得好開心,同覺得作者幾有腦(佢有一集係用張咭LOOP死對手,等佢無晒D咭而玩完!)呢條橋我勁BUY,通常D漫畫主角係面對D勁人時,都係突然upgrade自己,或者無端端爆件再勁D的武器。超!呢D好明顯係諗唔到點「自圓其說」而用,相反如果可以用已有的材料,稍為改變用途而可以打倒對手的話,呢D先叫勁!

戰神Mars-婡領冬實
嘩!如果有個好似零一樣的男生,我唔介意做晴美!

我的主人,請多指教-筑波櫻
又是短篇...給小朋友特別禮物的女聖誕老人

魔法王子-臶野茱理
又係一本睇完之後會開始懷疑自己「正太狂」病發的可愛小孩作品!

甜美.咬下之後-筑波櫻
是你嗎?

亂馬1/2-高橋留美子
細細個開始睇,九能帶刀真係一個不可多得的傻佬...

甲賀忍法帖-瀨川雅樹
心愛的人,受死吧!死下一個,死下又一個,五本之內死晒廿個人,差本多一本死四個人,節奏超級明快!(註:已改編為電影,女主角係仲間)

消防員的故事-曾田正人
原本全套廿本係屋企好地地,一次意外,全部無晒...哎呀!

BOY聖子到-梅澤春人
到底日日野可以收埋幾多支棒球棍,同埋佢點先會受傷?

鬼斬十藏-瀨川雅樹
安倍晴明,你聽過未?一個好精心的佈局,真係唔到最尾都唔知個結果。

人形師之夜-橘裕
一個個失意的靈魂,借著人形師幫他們還最後一個心願!

輝夜姬-清水玲子
十年巨作...又複製人,又外星人,又同性戀,又戀女情意結!個故事鬼咁多人,少D記憶力都唔記得左前面講緊乜。

植木的法則-福地翼
你要才,還是要救人?

台長: 小碧
人氣(116) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 圖文創作(詩詞、散文、小說、懷舊、插畫)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文