24h購物| | PChome| 登入
2008-10-30 17:03:22| 人氣35| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

WHATEVER

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台


 
October 30

版權費比我啦..唔該

 
我漸漸越來越發覺大家都跟我說屬於我原創的口頭禪
 
從幾年前既FXXKING CRAZY...到HELL之類的說話...
雖然現在比較少講哩D無厘頭既說話....
但見到身邊既FRDS個個聽我講得多都FOLLOW ME...
哈哈...好似我係口頭禪潮流教主甘...DON'T HIT METongue out
 
大家唔該尊重版權...比番D費用我...
October 29

你個pose...太over了

哈~~why花蓮d相我無太魯閣和激流那些照片架
 
我係june姐個express相簿度見到d相...真係笑死我了
梁pc小姐你why可以係太魯閣個牌面前訓係度擺pose...
仲要著住seven既黃色雨衣...
呀...最近你就用這張相擺係msn度去擋一擋d爛桃花
成功既指數一定奇高....嘩哈哈~~~
 
不過我個d相都出唔到街...明明風景甘靚...我地硬係擺個d核突pose...
想起我地係個邊做千手觀音, 仲迫阿奇企最前面真係搞笑...
 
大家都著哂d平價下衣...擺埋哂d猴子甘既pose...
好想毀滅哂佢....哈

台長: apple
人氣(35) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文