24h購物| | PChome| 登入
2003-08-25 17:58:10| 人氣9| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

~~~~這段的日子~~~~~

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

哈哈~~~
還是這一句
“很久很久沒有寫日記啦”
這段日子裡
實在是太忙太忙了
去0左旅行
幫中學搞活動
搞led的o-camp
搞藝墟
現在終於有兩日真真正正的假期啦
雖然只有短短的兩日
但我已經好滿足好滿足啦
這段期間
雖然係好忙好忙
但我其實真係好滿足好開心ga

仍記得旅行o個時
我被放在汪洋大海中
帶著一個潛水用具係個海裡游呀游呀
當我遞出d麵包
o個d 五顏六色的魚
就會緊緊o甘圍著我
好靚ga
但可惜o既係
我其實根本吾識用o個套潛水用具來呼吸嘍
所以呢段美麗的片段真係好短好短啊
好可惜呀

至於回可風搞活動呢
永遠都係o甘開心o既
cest la vie這個遊戲真係好有趣呵
我那次負責主持三合彩 賽狗 賽飛機 同 打劫
整日拿著個擴音器鼓勵d師弟妹來投注同打劫
個日o既我就好似魔鬼一樣
到處去引誘那些貪心的人
好好玩 ^^

而o camp 呢
最難忘的當然係做間諜啦
哈哈~~~
不知道是不是我有演戲的天份呢
我的仔女竟然完全沒有懷疑我喔
記得揭曉o個陣
他們個個都驚訝到講o吾到o也
其實
今次o camp 真係玩得好開心
因為我有一個又細心又體貼的partner
又有一班又乖又孝順的組仔組女喔
所以真係老懷安慰嘍
哈哈~~~

藝墟嘛
最好笑o既就係之前準備o個日
我 leo 同freddy 差d將間soc 房反轉嘍
哈哈~~
幸好那時沒有人進來
o吾係他們真的會以為自己去o左垃圾站
更過分o既係
我們為o左開那幾瓶可惡的diamond black
差d整壞座大門
又拿出d不知名o既旗係到亂o甘玩喔
好似搞破壞o甘
真係好癲呀~~~ ^o^

台長: Apple^^
人氣(9) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文