24h購物| | PChome| 登入
2006-05-07 19:27:15| 人氣292| 回應0 | 下一篇

〖 * 歌詞 ♪ The Tracks Of My Tears〗

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

’The Tracks Of My Tears’ (Smokey Robinson And The Miracles)

People say I’m the life of the party

人們都說”我是派対中的生命”


’Cause I tell a joke or two

因為我會講一兩個笑話


Alhough I might be loaughing loud and hearty

或許我總是開懷大笑的


Deep inside I’m blue

但內心深處卻是藍色的(憂鬱)


So take a good look at my face

好好的看看我的臉


You see my smile looks out of place

你會看到我的笑容狠不恰當


If you look closer it’s easy to trace

如果你在更仔細的看,,很容易發現


The tracks of my tears

我的淚痕


I need you, need you

我需要你, 需要你


Since you left me if you see me with another girl

自從你離開我以後,,如果看到我跟另外一個女孩在一起


Seeming like I’m having fun

似乎我狠快楽


Although she may be cute she’s just a substitute

雖然她或許很口爱,,她只是一個替代品


Because you’re the permanent one

因為你才是永久的那一ㄍ


Outside I’m masquerading

外表我是裝的


Inside my hope is fading

在我內心深處的希望漸漸消失


I’m just a clown since you put me down

我只是一個小丑,,因為你羞魯我


My smile is my make-up I wear since my break-up with you

自從我跟你分手後,,我的微笑就是我的妝



     [[ 打的手好酸 ]]


     這首歌 × 狠好聽

台長: ♥ R o c k :;
人氣(292) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 圖文創作(詩詞、散文、小說、懷舊、插畫)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文