24h購物| | PChome| 登入
2003-10-13 22:27:56| 人氣67| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

西貢白普理訓練營(2)!!

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

好喇~~今日係第2日0既地獄式訓練營~由於琴日(即係今朝~~)4點半訓0既關係~所以今日7點半開始0既活動都唔知做過d乜~只係記得要去個大房到聽佢講廢話~唉!!悶到差d訓得著~(其實佢唔講~我都可以訓得著~嘩哈哈!!)

好喇~~聽完之後~就食個勁難食0既lunch lu~~~(woo~點解佢個d野可以難食到咁0架~雖然呢個camp係每人俾2舊水0者~但真係咁鬼現實0既~~哼!)

好喇~~食完就正lu~~我0地成班友玩繩索~woo~而我就揀0左2人踏鋼線呢項活動~(基本上揀邊個都勁高危~一個踏鋼線~一個踏圓筒~><~)開頭見到咁鬼死高都驚爆呀!!!大佬呀~咁大個仔會唔會平時走去3樓咁高0既地方踏鋼線呀~~一見到都勁拗呀!!但係幾搞笑喎~竟然係d女仔好勇咁玩先~woo~~不過佢0地又真係幾勁0架喎~可以都行到幾多0下~但係d聲音就超勁囉~行2步就大叫~哈哈~笑死我~~好喇~到我同文xx呢pair出馬~我0地超勁呀~爬0左上去~我0地仲扮型喪搽白花油~嘩哈哈~連個導師都冇我0地咁好氣~哈哈~0係咁叫~好喇~我0地開始行lu~~(講真上到去~原來都唔係好驚咋喎~~我覺得我仲可以行得好好添~~hehee~)不過文xx就受張伯娘條pk阿蛇挑撥~叫佢空中唱歌~fuck~佢真係一路唱住啼笑姻緣~一路震~而我又震又捉住佢企穩~搞到我不斷標冷汗~勁驚佢幾時會跌落去~終於行0左1/3就跌0左落去~哈哈~中途仲俾人吊住唔落~勁無奈囉~~

好喇~夜晚就有野外定向呢個活動~而我就同阿邦~阿鬼~阿君成班皇親國戚一隊~hehee~我0地呢隊人都算勁lu~4個得3支電筒~我0個支仲要係勁冇電~有著同冇著係冇乜分別~不過我0地都係贏第一~其強勁~~hehee~夠晒團結~一仆一碌咁搵~~哈哈~好好玩~

玩到勁攰之後~就返房沖涼lu~而今次係d女仔黎我0地度玩truth or dare~頂~~今次我做埋d野真係正囉~不過點都唔夠怒撞門0個野正~全場笑爆~好難唔瘀囉~(留意瘀呢個字係唔止我個頭~仲有個環境~~他媽的!!!~><~)哈哈~~今日我0地都早0左收檔lu~4點~不過0個班友仲好有聊去聽鬼故~聽完之後返黎話好無聊~唔知佢講乜~哈哈~掂晒啦~~

好喇~~第2日講完~~得閒就續埋第3日~hehee~

台長: ★∮◣m.c.◣∮★
人氣(67) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 社會萬象(時事、政論、公益、八卦、社會、宗教、超自然)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文