24h購物| | PChome| 登入
2004-09-14 04:19:21| 人氣5| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

台長推介

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日所做過的不算多,但有些想推介一下。

下午到"素食x家"食lunch,一向都幾like去食野,覺得它的食物不錯,而且環境都不會太擠迫,算是可推介的地方,大家有時諗唔到,唔知食咩好,可以去試下。

食完lunch返左舊公司搞d私人野...再在TST行左一陣......

跟住去左"科學館"睇左"人體解構"個展覽。之前睇介紹知道有lee個展覽,有d興趣,所以專程去睇下。睇個名都知係講人體的啦!!我睇完都唔肯定d標本係唔係全部都係真的,因為d標本真係好真,不過叫得做標本應該是真的吧!!
展覽廳內展示了很多人體不同部位...組織的標本,若真的有興趣,續一細看的話,真的可以對人體加深認識。對我來說,最震撼係一些有關胎兒的標本,由"它"8週大---4個月---7個月,這標本令我留下好深的印象,仲有一個係TWINS,一個瓶(算小人愚昧,唔知放標本的這個叫咩,只好叫"佢"瓶,請見諒)內放了一個雙胞胎的標本,看到他們的五管的。我想,這些有關胎兒的標本如果是真的話,真的十分可悲,因為有"他們"的不幸才有這些標本。
看完這個展覽,沒有給我不安的感覺,只令我感到人體真的有如一部複雜且精密的機器。這個展覽真係值得推介呀!!大家有時間真係要去睇下,入場費唔貴,而且展期仲至到11月22日,去看看吧!!

睇完展覽,去左食Dinner,之後去左睇劉華演唱會......

係呀!!大家無睇錯,係劉華呀!!因為識人係sponsor之一,佢又有孩多,所以唔洗$$$$,仲要係第二行,所以咪去睇下law,而且我一向睇演唱會都係,唔一定係好like個歌手,去睇下人地d製作都抵啦!!更何況今次係免費,仲要咁前呢!!先講個位,內部位真係唔同d,真係好近台,加上不在fans群中,唔使忍受d BB聲...一齊唱...更不用擔心d人企起身,睇show最怕lee幾樣野。個位都唔錯,唯一美中不足係附近d亞姐亞太d香水味,好難聞呢!!講番個show,都算係一個值得推介的show,對我lee d唔係fans的人來說,成晚都無咩悶場,係有時歌者常自己讚自己,有d頂唔順。整晚所唱的歌,大部份都係派台的作品,所以對我來說,都未至於首首都未聽過。成晚最精彩是加入了中國戲劇元素的一部份,真的好有氣勢,d衫幾靚,真係排得幾好。不過我最欣賞的唔係lee part,係嘉賓的一part,去前無諗過會有d咩嘉賓,因為睇報導,很多嘉賓都去過了,點知無期望果然係好d,台一升(因劉去左搵衫),竟然係........................... 學友,真的好surprise,好高興,印象中佢好少為人地做嘉賓的,佢一出聲,真係全場哄動,之後過左幾句,唱左首"她來聽我的演唱會",EXCELLENT!!學友真係學友!!!之後劉出來,兩個人例牌寒暄幾句,再合唱返一首,唔係好記得係唔係叫"大地恩情"的歌,只記得佢地話係學友當年參賽的歌曲。基本上lee首歌,劉在開show後一陣唱左一次,不過今次加埋學友,梗係唔同d啦!!
整體來講,個show都算值得推介,d製作...編排& d衫都幾好。不過未睇的,就無機會了,因為聽晚(14/9)已經係尾場了,佢話d飛已經賣晒了。

平時睇show一定睇到開燈先走,今次就無睇完個show已經走了,不過我諗都差唔多完,聽到"如果有一天"就走lu,因為唔想走時咁迫,加上始終都唔係fans,無咩唔想走的感覺,而且今天真係有d tired。

返到屋企都12點幾lu,沖完涼之後又無咁tired,所以就同大家報導埋daily news先啦!!不過now真係有d sleepy了,原來已經4點幾了,要去Zzzzzzzzzzzzzz

台長: A person
人氣(5) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類
TOP
詳全文