24h購物| | PChome| 登入
2005-02-04 23:25:29| 人氣95| 回應1 | 上一篇 | 下一篇

....隨時歡迎....

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

朋友...
友誼...
...個個都話沒有永恆...
我曾不相信...
是你們令我不相信...也是你們令我相信...
大家都經歷過開心...唔開心ge日子...
做朋友...我諗你都唔係太清楚...
一齊玩...好開心就等於朋友..
我想mo咁簡單ba...
懂得關心....
懂得安慰....
懂得幫助....
懂得珍惜....
....你地有mo做過a...~~
我a...有ge...~~
可能你地feel唔到...啦...
不過michelle 話我有個勁大e缺點....佢永遠都接受唔到..
"就係有咩都唔講"..
你問我點解...我都唔係好知...我細細就係咁...
改都要時間ge...好耐都唔得ne....你話a...講比邊個聽a...~~
個個都話...你可以講比我聽...
不過我覺得愈熟ge人就愈開唔到口掛.....
仲有a...ne排中意左憂鬱ge自己ne....不過都係always笑啦我....

你地2個a...
ai...唔知點講a...
走...mo人會阻止啦...我諗...
唔係mind你地...係我覺得...
人,要失去先至會我珍惜掛....
....係啦...
走都得...不過要番黎...
無論做錯d咩都得....
只要知道....有一斑每天期待你番黎ge朋友...
有唔開心...開唔到口...可以唔講...想講..隨時都得..
...可能我太樂觀..好白痴咁諗....不過我只是..希望...
不過我唔驚失望....因為係朋友....
....要學習堅強喔喔....!!!~~


by Far...等待~中...

台長: AM 成員是也~!
人氣(95) | 回應(1)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

Michelle
哇!!!!farrah !!!你都曾經打過D咁感人ge野~~~搞到我六年後體返都覺得好窩心啊!!!好感動啊!!!!
突然之間好掛住你......好想同你講我都係好愛你,好愛上天賜比我li班咁好ge朋友......我真係好感恩!!!!
2010-01-07 15:46:01
是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文