24h購物| | PChome| 登入
2005-06-12 01:09:54| 人氣85| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

‧特別鳴謝‧

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

Anki:o者o厘,wishing you a Happy Birthday!

小冬:牛一快樂呀,有咩生日願望呀,吾好講出黎呀,吾靈架,哈哈!

拾拾:嘩~嘩~嘩!生日快樂啊!終於到左jelly生日啦!系咪好開心可以收到
我ge祝賀呢!我都知係ga la因為您因我之名而受到眾天神ge祝福,日後變
得更漂亮動人!迷人指數更高到爆!希望您能活得開心無憂,因為您ge人
生旅途有我陪同呢!FD-Ship 4ever

Ally:O者o厘仔,生日快樂呀,有咩願望呢?不過無論係咩都好,希望全部
都可以實現啦,日日可以好似生日咁開心,開開心心跳隻舞,yoyo!yeah

小白:生日快樂呀!你生日都吾話俾我地知!係咪想偷偷同情人過生日呀?

Tommy:O者o厘,我係阿球吖,聽聞你今天生日,當然要送過阿球愛心暖意
喜氣洋洋生日短訊比你啦,祝你生日快樂!日日都可以同喜歡既人一齊啦
,要快樂吖,抽象派美女大作家,我會支持同錫錫你!

Markie:Yeah!告別一字,進軍二字…生日快樂,祝你永遠都繼續甘好人!
 
Simon:當我把神燈擦三下後,燈神問我想許什麼願?我說: ‘我想你幫我
保祐一個正在看信息的人,希望那人生日快樂,永遠幸福!

雞仔:哈哈…o者o厘…生日快樂…剛剛好…11:59…做你今日結束ge最後
同你講生日快樂ge人时

祖耀:o者o厘,今日好似係你生日wo!係度祝你生日快樂,日日都開開心心!

黃家偉:姐姐,生日快樂呀!日日都咁開心!永遠快樂呀!

6830760:生日快樂

家安:O者o厘,祝你生日快樂…祝你生日十分快樂…祝你生日好快樂…祝你生日勁快樂…  

Kubi:喂喂喂……!等埋我先得架 我都未同你祝賀生日, 點可以咁快過十二點架!?
O者o厘仔 生日快樂呀!愈來愈索索 今年有個透心涼既暑假!!!

青蛙:O者o厘仔,生日快樂啊!祝你越大越靚,心想事成,日日都甘開開心心
,不過,最重要甘係:friendship forever la!

仲有特別多謝--
Vienna, Edith, Ada, Mary, Stephanie, Apple

高明,Winnie, angel, 阿美, 阿狗, 霍雅‘知’

fuxkie,simon,carol,馬瓜,麻絲韻,fennie,咸魚,杰仔,小黑咪,曉文,阿琳,阿水

Markie哥哥,Joan,阿Cat,Anki,文少,Ally,小白,拾拾,Tommy,小冬,娜娜,
阿Ling,小美,海倫

十十,Jeffrey,Rill Rill,我愛的人,同屋企人.

台長: ※ AMEKO ※
人氣(85) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文