24h購物| | PChome| 登入
2003-06-20 19:31:38| 人氣10| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

突變的一天

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日勁頹...一路做野一路都可以哭的(在office)。我唔係因為多野做,而係因為我覺得好唔fair。點解明明一齊做既野變左兩個人做,其他人就可以做自己野?點解唔幫我地手,但就幫其他人手?...原本以為合作關係好了,個placement都做得好開心;但突然這個星期...好似咩野都變了一樣,究竟點解呢?係我多心?敏感?定係有其他原因呢?最後,我唔想自己屈在心裡,我份人比較直的,所以臨走時留了字條給他們...希望事情會好轉吧﹗話哂都仲有五個星期呀﹗

今日放左學之後,好多學生好努力咁搵學校呀..﹗唔知點解呢﹗可能係有d學生知道自己考唔到學校,所以就好擔心。見到佢地個樣,就覺得似自己中五、中七會考放榜咁....好深刻呢﹗

台長: 鴨餅蛋
人氣(10) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文