24h購物| | PChome| 登入
2010-12-03 17:59:38| 人氣38| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

Jokes

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

以客為尊

「呢段係機長為大家做既報告,歡迎各位旅客乘搭中華航空公司922號客機…你地位於中國南海上方3萬5千尺o既高空,萬里無雲…如果大家向你右邊既窗睇出去既話,您會發現右邊機翼既兩個引擎已經著左火,再向您左邊既窗睇出去既話,您會發現左邊機翼既一半已經完全脫離機身,如果您好奇再向上望既話,您會發現上帝同小天使正向您地揮手,而您由窗向下望,您將會發現海上面有一艘黃色既救生艇,艇上有四個人正揮著手,一位係我,一位係機長,一位係副架駛,一位係空中小姐…呢段係錄音撥放,再次歡迎您乘搭中華航空公司既客機,華航以客為尊…謝謝!」


愛護動物家庭

兩個細佬傾偈:
A說:我地全家都好鍾意動物,媽咪鍾意貓,阿哥鍾意狗,家姐鍾意小白兔。
B說:咁你阿爸呢?
A說:佢鍾意狐狸精。


洗碗

老公:唔好叫我洗碗得唔得啊?
老婆:小小事就試到你,D碗一早洗左啦!
老公:我係講笑咋,其實我好樂意做家務架!
老婆:我都係講笑咋!D碗其實未洗。


唔得

嘉儀上班不久,就接到信,要求立刻離職。
嘉儀怒氣沖沖的質問經理。
嘉儀︰「經理,我有乜野唔得,你要炒我魷魚呀 ﹖」
經理︰「唔得,你又唔算多,計落係得兩樣囉 ﹗」
嘉儀:「咁係咩唔得?」
經理︰「咪就係呢樣又唔得,果樣又唔得,兩種囉 ﹗」


挨打

警署裏,警察問被人打既阿蟲說︰「你記唔記得打你果個人個樣呀 ﹖」
阿蟲非常肯定說︰「當然記得啦 ﹗我就係因為形容佢個樣,先至搞到挨打咋嘛 ﹗」
警察︰「 ﹗﹖# % @ *」


陪審員

小明收到信要做陪審員。
佢了解過這件案,發覺案情複雜,恐怕會拖一段長時間,於是他向法官請求豁免。
小明︰「法官大人,我係公司既經理,而公司有好多濕碎野要我跟,我諗我唔可以行開咁耐 ﹗」
法官︰「你既意思,係咪話公司冇左你唔得咁話呀 ?」
小明︰「唔係呀 ﹗法官大人,我就係知道間公司冇左我,都可以正常運作,我擔心畀佢地發覺呢個事實,我就冇得撈呀 ﹗」


行李費

家明準備搭的士去機場。
佢於是就問的士司機︰「去機場要幾多錢嫁 ﹖」
的士司機︰「大約三百蚊啦 ﹗」
家明︰「咁樣呀……行李要收幾多錢呀 ﹖」
的士司機︰「見你咁靚仔,行李免費又點話丫﹖」
家明︰「太好喇 ﹗所有行李都係哂度,麻煩你送去機場,我響機場入口等你 ﹗」


坐地鐵

妮妮︰「點解你追求我果陣,日日坐的士,依家日日要坐地鐵 ﹖」
小新︰「我覺得你好囉 ﹗」
妮妮︰「唔明 ﹗」
小新︰「初時唔知你咁好,淨係坐的士,得個的士司機望到你,依家識得你耐左,知你咁好,梗係要帶你坐地鐵,等多 d 人望到你囉 ﹗我都好自豪嫁﹗唔通你唔自豪咩 ﹖」


好朋友

今日小麗打扮得非常漂亮,化哂妝仲著埋條緊身裙,諗住俾男友一個驚喜。
上巴士時,噢 ﹗佢雙手實在太多野,條裙又太緊,佢根本上唔到巴士 ﹗
後面既人又係咁催佢,佢冇辦法之下,唯有拉開條裙後面既拉鍊,希望鬆少少可以上到。
說也奇怪,條裙完全冇鬆到,佢依然上唔到 ﹗冇辦法之下,佢唯有嘗試再拉多次,結果都係唔得 ﹗
後面既人繼續鼓譟,正當佢唔知點做之際,企響佢後面既小明,二話不說就抱佢上巴士 ﹗
小麗面都紅哂,大大聲咁鬧︰「喂 ﹖你做咩呀 ﹖我都唔識你,你做咩抱我上車呀 ﹖」
「嗯,小姐。」小明說︰「當妳響大庭廣眾前,拉開我條褲鍊兩次之後,我就覺得我地係好朋友喇 ﹗」
小麗︰「 ﹗﹖# % @ *」

台長: 公海
人氣(38) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)
全站分類: 不分類

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文