24h購物| | PChome| 登入
2004-04-12 13:13:32| 人氣7| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

張子健的farewell

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

昨晚到了ctk的farewell...我一早就話自己會遲到,但竟然...馬姐同fish比我更遲!le個世界真係...見到馬姐個頭又電又染,真係..原來大學生真係貪新鮮..就好似我自己..都電了負離子一樣...但係...雖然我個樣好細,我都唔會染頭去令我個樣老d..青春le d野,唔係個個有ga! 我做大細路..都冇乜野啫..只要蛋都係咁錫我就得la!
女仔來說,最大變化都係馬姐,其餘的同以前都冇乜分別。原來馬姐冇再報過alevel..但係以佢的成績..我又覺得好難thru第d途徑bor...算la~
男仔來說,好似好多人個樣都唔同左..fish同年弟都染了髮..呀朱..剪了個豬頭..仲有...都唔係好記得lu~都冇乜同d男仔講過野...
後來上了ctk的家,本來想話叫佢燒番以前d相比我...無奈地佢都係半答應半唔理咁...於是我同少玲咪睇下以前d相...好多佢同powdergi的相bor~~~&好多powdergi以前比ctk摟著的相,呀cy就成日攞比winky睇...唉...
好累..

台長: 尚未設定
人氣(7) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類
TOP
詳全文