24h購物| | PChome| 登入
2007-03-17 03:37:32| 人氣70| 回應1 | 上一篇 | 下一篇

14/3 - 16/3

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

好耐無寫過新聞台咁LU
因為借左部腦比helen
今日終於有得上返
呢幾日過得...有開心有唔開心
14號同今日都去左BBQ
14號個日好開心...換左水潑
成班同事去左水庫BBQ....
好好玩.....但收到pooh既電話
搞到無晒癮...好睬之後同佢地打羽毛球...好好玩
仲同鴨仔同HELEN飲大青添...
之後helen渣我部車返左佢屋企
之後就返屋企訓教LU
好利害...4點幾先訓...但第二朝都可以起到身返學...因為要QUIZ
無温過...老吹.....
之後就返左屋企訓教LU......一訓又訓到三點幾..
起身返學...返學途中撞左車...隊人車尾...不過無咩事
跟住就補習, 返工...
之後放工同左helen去食壽司
後尾就佢去食宵夜...我去搵肥仔同肥春遊車河
四點幾返左屋企訓LU
跟住16號...即係今日啦
今日頂唔順...無返第一堂
第二堂都無返...不過就返左LAB室度做功課
跟住返左一堂.....之後就車左nicole返葡京(佢過左尼乙水仔報名)
之後去搵helen同佢去食雞湯賴粉
之後就同佢一齊去搵肥仔BBQ..因為肥仔女朋友生日
玩左一陣.....7點左右就去左補習
今日”字”薪超高...呵呵
helen係架車等我個下都呆左...估唔到我咁快補完補
之後車左佢搵佢個FRD食飯
我就去左做功課
做完就再搵佢遊車河
中間仲搵左阿pooh拎返車匙個D野
估唔到佢會比返個盒野我
都唔知佢為乜...掉左佢咪算囉
不過最無奈都係比人話我”啤”住人...
我跟本無”啤”過...只係佢地覺得我唔友善姐..
我都明...比著我都會咁諗...
跟住車左helen返工...
之後就自己遊車河...
架車既速度又有新高...有80英哩(不過計埋落斜)...
不過講真真係有D驚...好飄......
遊遊下去到乙水仔
兜左一陣...仲有經佢屋企樓下添
都係好自然咁留意戈個男仔部車係咪度
個日都係因為咁炒車-.-’’
今晚真係比我見到
仲見到有其他人添..
個男仔仲送佢返屋企添...
真係覺得佢地sweet....而我又有心痛既感覺
之後繼續係乙水仔遊...
仲無聊到係度追D快車......
唔夠一個鐘.....去左我成大格油....
不過好暢快!
之後返左澳門同nicole+helen去左跑步
跟住衰妹helen話肚餓
好睬個間雞湯關左門...
如果唔係.....跑成晚都無鬼用
之後就各自返屋企LU

台長: 大牛
人氣(70) | 回應(1)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

HELEN
我仲冇偷食野添~~返到去沖完涼就訓囉
2007-03-17 13:42:42
是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文