24h購物| | PChome| 登入
2007-03-02 02:43:51| 人氣37| 回應2 | 上一篇 | 下一篇

07-03-01

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

新一個月LU又
希望有個新氣象啦

琴晚OK好訓喎, 真係唔知點解咁累
上完第一堂有三個鐘break
走左返自己架車到訓覺
一訓就訓足三個鐘
跟住車佢出澳門
感覺好似大家鬥"講笑"咁
唔知呢.....比我感覺唔係講緊笑囉
搞到個心情有d差
之後放學去左車helen
去左八佰伴買野
勁無奈...做咩空氣清新機要我夾錢架?
雖然係為左契女姐.....
但...等我搵返小公主夾先....hoho

之後就去左補習...出左糧lu...有錢立牌啦
聽日又會唔見1400蚊啦...
養兩部車真辛苦
仲要換ɜ軨添......1600蚊呀
加埋之前汁左1200蚊.....
咁咪用左成4千幾蚊
仲諗住汁一汁部電單車添架
好睬早排有做摩卡姐.....
如果唔係食西北風都似

跟住夜晚出左去撞helen放工
之後去搵肥仔比個"ʒ"佢
之後同helen去左食野
食飽野就遊車河......睇燒車
之後係青州..."玩" 倒後
諗起就驚......
頸都累埋.....不過呢個回憶幾特別

之後就返左屋企lu
返到屋企自己係度諗左一陣
我又係度問自己
有種唔知點既感覺
因為佢就尼去實習
有d唔捨得
究竟係因為只係呢排習慣左有個人陪係我身邊呀
定係不知不覺......唔會掛...
如果係...我會用電單車車住佢同佢講
哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈............
不過我真係有d想知道.....
如果我真係追, 會唔會考慮下呢?

訓覺覺豬啦都係

台長: 大牛
人氣(37) | 回應(2)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

HELEN
我知你係講笑,因為大家都知道對方既心係對住邊個,只不過係你低落既時候我做朋友既係你身邊陪到你,有好多時自己我搞錯,我唔核有第二個我出現(對佢黎講我真係可能係一個誤會,但係對我黎講絕對唔係,所以我唔想有人好似我而家咁唔開心同埋咁辛苦)
2007-03-04 17:15:26
大牛
To Helen:
某程度上..係因為佢咁問我
我先會去咁問你
我真係想睇下佢係咪咁大方
至於係咪講笑
我可以話我真係對你有好感
但個種好感係好想同你傾計, 同你一齊玩, 一齊癲個種感覺
不過真架...真係唔捨得你去實習
好似少左個朋友仔陪我咁><``
而你同佢.....唔知呀
其實都唔知可以講乜...
如果你見佢同佢女朋友拖住手就咁hurt...
可想而知我因為呢件事係有幾hurt...
誤會...我真係好希望佢同我講佢都係誤會
但誤唔誤會都好
一個人係咪應該要為自己做過既野負責任呀?
你戈個佢, 同我戈個佢, 兩個都唔係細路仔
應該好清楚自己係做緊乜
但點解佢地兩個
同樣都係傷害左一個之後
就不了了之.....
留低痛苦比我地去成受呀?
2007-03-04 18:04:02
是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文